iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad Apps (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f123/ipad-apps-games/f124/ipad-apps/)
-   -   Excel op mn iPad2 (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f123/ipad-apps-games/f124/ipad-apps/112470-excel-op-mn-ipad2.html)

Roberto063 19-02-12 23:22

Excel op mn iPad2
 
Hoi,
Heb net een iPad aangeschaft maar heb nu wel een probleem. nml ik wil voor m'n werk op een website via internet inloggen, daar moet ik dan een excelsheet (csv) bestand direct openen (kan dit niet opslaan). Dit wordt allemaal abracadabra. Kan dus niet direct een excelsheet openen via m'n iPad. Heeft iemand een tip hoe ik dit kan oplossen? Alvast dank voor jullie reacties. Groet Rob

debroei 20-02-12 19:07

Office programma voor je ipad aanschaffen.

King1987 20-02-12 19:44

\\ Topic naam aangepast, had niks met Windows te maken lijkt mij ;)

Guest-20180925190238 20-02-12 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roberto063 (Bericht 772579)
Hoi,
nml ik wil voor m'n werk op een website via internet inloggen, daar moet ik dan een excelsheet (csv) bestand direct openen (kan dit niet opslaan).

Voor zover mij bekend is er geen enkel office programma voor de iPad dat met Excel csv (Comma Separated Values) bestanden overweg kan.

CSV is een export naar een tekstbestand met alle datavelden gescheiden door een komma.

janniezuidema 23-03-12 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roberto063 (Bericht 772579)
Hoi,
Heb net een iPad aangeschaft maar heb nu wel een probleem. nml ik wil voor m'n werk op een website via internet inloggen, daar moet ik dan een excelsheet (csv) bestand direct openen (kan dit niet opslaan). Dit wordt allemaal abracadabra. Kan dus niet direct een excelsheet openen via m'n iPad. Heeft iemand een tip hoe ik dit kan oplossen? Alvast dank voor jullie reacties. Groet Rob

Heb je al docstogo geprobeerd?:p

Flipke1405 23-04-12 10:52

probeer eens quickoffice pro

janniezuidema 23-04-12 11:39

Ik heb docstogo en dat werkt prima met excel bestanden en wordbestanden en pdf files
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roberto063 (Bericht 772579)
Hoi,
Heb net een iPad aangeschaft maar heb nu wel een probleem. nml ik wil voor m'n werk op een website via internet inloggen, daar moet ik dan een excelsheet (csv) bestand direct openen (kan dit niet opslaan). Dit wordt allemaal abracadabra. Kan dus niet direct een excelsheet openen via m'n iPad. Heeft iemand een tip hoe ik dit kan oplossen? Alvast dank voor jullie reacties. Groet Rob


Guest-20180925190238 23-04-12 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door janniezuidema (Bericht 789842)
Ik heb docstogo en dat werkt prima met excel bestanden en wordbestanden en pdf files

Ik kan jou verzekeren dat DocsToGo absoluut niet werkt met Excel CSV bestanden en daar ging het over in deze draad.

DocsToGo heeft geen idee wat hij moet doen met die Comma Separated Values (CSV) en opent die als een tekstbestand.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:48.