//

Synchronisatie agenda met outlook

Synchronisatie agenda met outlook discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn zakelijke outlookagenda laat ik synchroniseren met de iPad agenda. Als ik een uitnodiging via mijn outlook agenda via de pc accepteer dan synchroniseert deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-03-12, 11:01
EVerhees EVerhees is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Question Synchronisatie agenda met outlook

Mijn zakelijke outlookagenda laat ik synchroniseren met de iPad agenda. Als ik een uitnodiging via mijn outlook agenda via de pc accepteer dan synchroniseert deze keurig met de iPad agenda . De melding dat ik een uitnodiging heb verdwijnt echter niet . Dit zie je doordat achter 'uitnodigingen' linksboven het scherm nog een cijfertje blijft staan (aantal uitnodigingen). Alleen als ik een afspraak wederom accepteer verdwijnt deze. Mensen die mij uitnodigen ontvangen dan ook tweemaal een acceptatie en dat is irritant en roept vragen op .

Weet iemand of hier iets aan te doen is?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-03-12, 17:18
riddles riddles is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 4
Standaard

Volgens mij komt het tellertje uit het aantal uitnodigingen dat je in je inbox hebt staan (zo werkt het bij mij). Als je accepteert, verdwijnt de uitnodiging dan ook uit je inbox? Als hij op je iPhone/iPad uit de inbox weg is, zou je hem niet meer in Calendar mogen zien.
  #3  
Oud 15-03-12, 23:43
EVerhees EVerhees is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard Tellertje

Beste Riddles,

De uitnodiging verdwijnt uit de inbox maar de teller blijft staan. Merk nu wel dat als ik de uitnodiging definitief verwijder vanuit de prullemand dat dan pas de teller wordt aangepast. Als je het mij vraagt een bug van de agenda-app.
Reageren

Labels
agendaprobleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
na updat IOS 5 - geen synchronisatie meer met outlook (agenda, adres, notities ...) VEJA iPhone algemeen 23 20-06-16 20:22
synchronisatie outlook agenda met iphone via syncmate jce iTunes 4 10-02-12 14:29
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 22:33
Windows: Agenda en Contacten synchronisatie Outlook 2007 mauricenl iTunes 6 10-05-10 17:49
synchronisatie outlook agenda (2003) met iphone huntie iTunes 1 01-07-09 13:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:14.