//

Pages bestanden zoeken!!!

Pages bestanden zoeken!!! discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik gebruik mijn iPad tegenwoordig voor mijn werk en er staan nu zo'n 60 Pages bestanden op. Nu wil ik een bestand zoeken, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-03-12, 16:59
(jonne) (jonne) is offline
• iOS 2.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 28
Standaard Pages bestanden zoeken!!!

Hallo allemaal,

Ik gebruik mijn iPad tegenwoordig voor mijn werk en er staan nu zo'n 60 Pages bestanden op. Nu wil ik een bestand zoeken, hoe doe je dat dan? Stel voor dat ik alle bestanden wil zoeken waar het woord 'foto' voorkomt in de titel. Ik heb me een ongeluk gezocht maar ik kom er niet echt. De gewone zoekfunctie biedt ook al geen uitkomst want deze zoekt (vreemd genoeg) niet naar Pages bestanden.

Ik ben Apple met al zijn beperkingen zo onderhand helemaal zat en in staat het ding als frisbee te gebruiken en een andere tablet te halen.

Ik hoop dat iemand de oplossing heeft.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zoeken in bestanden op iPad matthewg iPad algemeen 4 04-11-11 13:24
bestanden terug zoeken in iphone explorer of diskaid Marcello2011 Desktop-applicaties 2 15-04-11 09:52
ePub-bestanden maken in Pages jap74 iPad algemeen 0 27-08-10 10:33
iDisk pages doc in pages openen op de iPad. Roogbass iPad algemeen 0 12-07-10 10:05
.png bestanden uit .app bestanden openen? InternetRebel iPhone Apps 6 07-10-08 04:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:52.