//

Goodplayer probleem

Goodplayer probleem discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wou goodplayer gebruiken om mijn videobestanden (AVI), die op externe HD staan en via wifi kan verbonden worden, via streaming te bekijken op mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-05-12, 00:24
marcel132 marcel132 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 24
Standaard Goodplayer probleem

Ik wou goodplayer gebruiken om mijn videobestanden (AVI), die op externe HD staan en via Wi-Fi kan verbonden worden, via streaming te bekijken op mijn iPad2.
Ik heb dit gekocht.
Alles gaat goed met de Wi-Fi en het vinden van de bestanden op de externe HD, het bestand begint via streaming te spelen en dan plots, na een aantal minuten valt goodplayer uit.
Het probleem is niet bij de Wi-Fiverbinding of externe HD want als ik hetzelfde bestand met dezelfde Wi-Fi verbinding, van op dezelfde HD bekijk met OPlayer gaat alles perfect.
Ik had gekozen voor goodplayer te kopen omwille van de mogelijkheden en recenties die ik gelezen had....
Kan iemand mij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple TV 2, Goodplayer en AVI bestanden frankabbing Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 3 02-03-12 13:43
GoodPlayer i.c.m Itunes Bestandsdeling? HateHackers iPad algemeen 4 30-11-11 12:14
Goodplayer bestanden importeren vanaf hdd via Wi-Fi? Pat3766 iPad Apps 1 25-09-11 20:11
Netwerk probleem en ander probleem Dannybevers iPhone algemeen 0 21-11-09 00:19
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem bart2jes Wi-Fi 0 24-06-09 22:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:49.