AV Player HD discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) //Discussies samengevoegd...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nu AV Player HD niet te krijgen is op Apple Store is er dan geen alternatief player voor vloeiend MKV Files (720p of 1080p) af te spelen. Hebben jullie een goede tip voor de ipad ?? Wat zijn jullie ervaringen van andere players....
|
|
||||
|
||||
It's playing werkt super op mijn iPhone 5. Enige probleem is dat ze bij versie 3.8, ac3 audio ondersteuning hebben verwijdert.
Als je een lagere versie hebt is het een prima player. |
|
||||
|
||||
jammer genoeg is AVplayer de enige die bij mij 720p of 1080p vloeiend af wil spelen.
Anyplayer HD werkt niet goed, constant blokken in beeld, en haperingen. Goodplayer heb ik recent niet meer getest, in het verleden problemen met sync lopen van de audio. On the fly decoderen is al helemaal niet te doen, AVplayer doet dit ok, (streamen naar mn apple tv) alleen niet full screen mogelijk. Anyplyer ondersteunt dit wel echter het eerder genoemde probleem. Jammer want ook veel tv series zijn tegenwoordig in hd te verkrijgen. |
|
|||
|
|||
AV Player HD is er weer
AV Player HD is weer te downloaden bij iTunes en App Store
Suc6 Groetjes Powersoft. ps. Allemaal prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar 2013 Laatst gewijzigd door Powersoft; 21-12-12 om 18:53. |
|
|||
|
|||
srt en avi bestanden toevoegen aan avplayerhd
Ik weet wel hoe je avi bestand moet toevoegen aan avplayerhd, maar hoe kan ik mijn los bestandje srt (ondertititelingen) toevoegen aan avplayerhd?
|
|
||||
|
||||
zelfde wijze als de film zelf, slepen in itunes. Dan subs aanzetten in de app.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
In de zelfde directory copieren waar je ook de films in neerzet. Dus via iTunes in de avplayer map.
|
|
|||
|
|||
Bedoel je dat bestand dat eindigt met srt copieren in de avplayer map? Dat voegt nie toe bij mij wat eindigt op srt?!
|
|
|||
|
|||
Hey mense, hebben jullie ook de update gekregen van AVPlayerHD (update van 27/04/16)?
Bij mij zegt ie ineens dat AVPlayerHD niet compatibel is met mijn ipad (ik heb een ipad 4 en laatste ios update) Nochtans werkt AVplayerHD nog steeds perfect met de huidige installatie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
AV Player HD | Yvonne85 | iPad Apps | 14 | 23-11-11 21:45 |
VLC player | milan13 | iTunes | 12 | 27-01-11 21:11 |
player | Flipke1405 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 12-11-10 19:42 |
mp3 player | gieleke6 | iPhone Apps | 2 | 30-10-10 17:42 |
last.fm player? | amkrisis | Jailbreak apps en thema's | 2 | 26-09-08 11:13 |
|
|