iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad Apps (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f123/ipad-apps-games/f124/ipad-apps/)
-   -   Gekochte Wordfeud geeft op iPad TOCH reclame !?! (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f123/ipad-apps-games/f124/ipad-apps/121866-gekochte-wordfeud-geeft-op-ipad-toch-reclame.html)

KIN174 13-07-12 15:30

Gekochte Wordfeud geeft op iPad TOCH reclame !?!
 
Ik heb in iTunes de prepaidkaart gegevens ingevoerd om apps te kunnen aanschaffen. Daarna heb ik dmv synchronisatie deze apps op mijn iPad gezet. Tot nu toe ging dat goed. Maar met Wordfeud niet. Dit programma BLIJFT de reclames geven en vragen of ik wil upgraden.

Weet iemand hier een oplossing voor?

KIN174 14-07-12 12:56

Als niemand dit kan beantwoorden weet iemand dan een helpdesk/telefoonnr van Apple en/of Wordfeud waar ik deze vraag kan stellen?

XIII 14-07-12 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KIN174 (Bericht 808345)
Als niemand dit kan beantwoorden weet iemand dan een helpdesk/telefoonnr van Apple en/of Wordfeud waar ik deze vraag kan stellen?

Dat staat toch gewoon op hun website?

support@wordfeud.com

KIN174 14-07-12 13:20

Dit wel ja. Daar heb ik ook een mail heen gestuurd, maar nog geen antwoord gekregen.
Ik heb betaald voor Wordfeud aan Apple. Misschien moet ik voor hulp wel bij Apple zijn.

Ringo 17-07-12 21:47

staat er nergens 'herstel aankopen' ofzo? zo ja, daar opdrukken.

KIN174 18-07-12 11:03

Ik heb "herstellen" laten uitvoeren, maar het lost het probleem niet op.

wouter1981 18-07-12 11:10

Heb je de in-app aankoop wel hersteld?

KIN174 18-07-12 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 809114)
Heb je de in-app aankoop wel hersteld?

Ik weet niet wat je hiermee precies bedoelt.
Als ik de iPad aankoppel staat links onder "herstellen" en "synchroniseren".
Dat heb ik na elkaar uitgevoerd.

XIII 18-07-12 11:46

Een In-App aankoop herstellen doe je binnen de App zelf.

Heeft Wordfeud daar een optie voor?

KIN174 18-07-12 15:12

Nee, ik kan niets over herstellen vinden in Wordfeud.

XIII 18-07-12 15:26

Volgens de makers zelf:

Just open the settings (tap the cogwheel button), and then tap “Restore Previous Purchase”.

Bron: Wordfeud for iPad is out now! | Wordfeud Dev Blog

KIN174 18-07-12 16:28

Dat heb ik nu geprobeerd, maar dat levert ook niets op.

BasiX 18-07-12 16:37

Wordfeud is gratis, dus je kunt niet eerst een in-app aankoop hebben gedaan op je computer en daarna pas de app op je iPad hebben gezet. Als je wel via de app (dus binnen de app) hebt betaald voor een Premium upgrade (€2,39) zal je deze altijd terugkrijgen door op de Restore Previous Purchase te drukken, zoals XIII hierboven heeft uitgelegd.

Ik vraag me echter af of je wel degelijk hebt betaald, anders moet het zonder problemen lukken.

XIII 18-07-12 16:42

Goede observatie!

@KIN174: Hoe heb je de App gekocht? Waar? Tegen welke prijs?

KIN174 18-07-12 16:49

Ik denk dat het eerder te maken heeft met het feit dat ik Wordfeud heb gekocht op de PC met de inloggegevens van mijn partner. Op de iPad heb ik mijn eigen inloggegevens gebruikt.

Kan ik op de iPad omgestraft de inloggegevens wijzigen, zonder dat ik kwijt raak wat ik er al op heb staan?

BasiX 18-07-12 16:52

Nogmaals, je kunt de app niet op je PC "kopen" aangezien hij gratis is. Als je de in-app aankoop echter met jouw account gedaan hebt, dan zal je hem ook met dat account terug moeten kunnen halen.

KIN174 18-07-12 16:59

De update kost 2,39 euro. Die heb ik aangekocht van het saldo dat ik in de iTunes shop heb staan. Het bedrag is van het saldo afgetrokken. Dat bedoel ik met op de PC "kopen".
Omdat ik eerder op die manier al enkele apps had gekocht, en deze gewoon naar mijn iPad kon synchroniseren, had ik verwacht dit ook met de update van Wordfeud te kunnen doen. Maar dat lukt me niet.

KIN174 18-07-12 17:07

1 Bijlage(n)
Zie aankoopfactuur:
Bijlage 12741

XIII 18-07-12 17:10

Een In-App aankoop dus!

Zo'n aankoop kan alleen in de App zelf, dus op een iPad of iPhone, maar niet op een PC...

Die aankoop is gebonden aan de Apple ID waarmee je de betaling hebt gedaan.

Verifieer a.u.b. of dit je eigen Apple ID of die van je vrouw was.

KIN174 18-07-12 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BasiX (Bericht 809199)
Als je wel via de app (dus binnen de app) hebt betaald voor een Premium upgrade (€2,39) zal je deze altijd terugkrijgen door op de Restore Previous Purchase te drukken,

Binnen de app is er geen mogelijkheid om het bedrag van een prepaidkaart te halen. Ik moet eerst de gegevens van een creditcard (of iets dergelijks) invullen, en dat wil ik niet.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:01.