Zoek een app om Wi-Fi signalen te zien discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek een app om Wi-Fi signalen en gebruikte kanalen te zien met als doel het meest geschikte Wi-Fi kanaal voor de router te kiezen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zoek een app om Wi-Fi signalen te zien
Ik zoek een app om Wi-Fi signalen en gebruikte kanalen te zien met als doel het meest geschikte Wi-Fi kanaal voor de router te kiezen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die staat Apple al een hele tijd (meer dan 2 jaar) niet meer toe in de appstore.
Apple haalt Wi-Fi-scanners uit de App Store - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Heel erg jammer.
Bedankt voor uw bericht. Menno |
|
|||
|
|||
Voorlopig wel, helaas
Als er later een jailbreak is voor iOS 6 is kan je in de Cydia store "Wi-Fi Analyzer" kopen. Dit appje scant niet alleen het 2.4 GHz radiospectrum maar doet ook een voorstel voor het beste "kanaal" op een bepaalde locatie. Bovendien heeft de app ook een kleine spectrum analyzer aan boord om het spectrum ook grafisch te bekijken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ik zoek een handleiding app in het Nederlands met tips | mschmidtwegenbouw | iPhone Apps | 1 | 22-02-12 18:51 |
Ik zoek een camera app die coole effecten geeft? | iMasteri | iPhone Apps | 0 | 04-07-11 16:10 |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
|
|