//

app wordt niet geïnstalleerd of ge-update

app wordt niet geïnstalleerd of ge-update discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Sinds een paar dagen kan ik de apps niet meer updaten. ook een nieuwe app installeren lukt niet . De app verschijnt wel op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-10-12, 17:10
zwerfje zwerfje is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 3
Unhappy app wordt niet geïnstalleerd of ge-update

Hallo
Sinds een paar dagen kan ik de apps niet meer updaten. ook een nieuwe app installeren lukt niet . De app verschijnt wel op de ipad maar eronder staat "wachten..."
Ik heb inmiddels het wachtwoord veranderd, de aanknop met de uitzetknop ingedrukt gehouden, itunes opnieuw geinstalleerd op computer en gecheckt of ik de laatste update van de ipad erop heb staan.
Echter geen succes ,wie heeft raad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-10-12, 17:14
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Ook de homeknop en de powerknop ingedrukt gehouden tot hij uit ging? Je verhaal is een beetje onduidelijk.

Anders kan je ook proberen om onder instellingen>iTunes en App Stores even uitloggen en weer opnieuw inloggen.
  #3  
Oud 12-10-12, 18:07
zwerfje zwerfje is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 3
Standaard

Ik bedoelde ook home knop en powerknop, sorry wist niet de exacte benaming.
Ook het uitloggen en opnieuw inloggen in itunes heeft niet de oplossing gebracht
  #4  
Oud 17-10-12, 19:16
JosHeerink JosHeerink is offline
 
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zwerfje Bekijk bericht
Hallo
Sinds een paar dagen kan ik de apps niet meer updaten. ook een nieuwe app installeren lukt niet . De app verschijnt wel op de ipad maar eronder staat "wachten..."
Ik heb inmiddels het wachtwoord veranderd, de aanknop met de uitzetknop ingedrukt gehouden, itunes opnieuw geinstalleerd op computer en gecheckt of ik de laatste update van de ipad erop heb staan.
Echter geen succes ,wie heeft raad?
Hallo zwerfkei, bij mij is het hetzelfde ook geen update en installatie terwijl de app wel op het scherm staat en wachten aangeeft.
Ik weet ook geen raad.

Jos Heerink.
  #5  
Oud 17-10-12, 20:50
fred T fred T is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 2
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem, heeft iemand de oplossing??
  #6  
Oud 17-10-12, 20:51
zwerfje zwerfje is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 3
Standaard app wordt niet geïnstalleerd of ge-update

Dag Jos
Wij zullen toch niet de enigen zijn met dit probleem, toch komt er weinig reactie, jammer.
  #7  
Oud 17-10-12, 21:11
fred T fred T is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 2
Standaard

Wat me gelukt is, is de ipad te ressetten door de thuisknop en aan en uit knop gelijk in te houden. Hierna weer aangedaan, hierna kon ik de apps updaten.Ik hoop dat het bij de rest ook lukt


fred
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Error: De app ... kan niet worden geinstalleerd tendonsie iPhone Apps 4 14-02-11 17:24
App geïnstalleerd, niet zichtbaar op iPhone sanders iPhone Apps 7 10-05-10 19:21
Windows: iTunes 8.2.1.6 wordt niet geinstalleerd door fouten in installatieprogramma robbertvanloondb iTunes 1 05-04-10 10:17
Krijg Installer.app niet geïnstalleerd diadora Archief 43 06-12-07 21:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:19.