//

Ik heb alleen een Spaanse app store, ik wil de Nederlandse

Ik heb alleen een Spaanse app store, ik wil de Nederlandse discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben vorige maand twee weken naar Spanje geweest met vakantie. Natuurlijk ging mijn nieuwe (eerste) iPad mee. Echter, sinds ik terug ben, en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-11-12, 16:48
Fietsvriend Fietsvriend is offline
 
• 3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 3
Standaard Ik heb alleen een Spaanse app store, ik wil de Nederlandse

Hallo, ik ben vorige maand twee weken naar Spanje geweest met vakantie. Natuurlijk ging mijn nieuwe (eerste) iPad mee.
Echter, sinds ik terug ben, en ik een app wil downloaden of bijwerken vanuit de app store, kom ik in de Spaanse app store terecht, en wordt mij verteld dat ik die app in de Nederlandse app store moet halen. Dat wil ik ook, maar ik snap niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Ik ben inmiddels alweer vier weken in Nederland, maar m'n iPad blijft Spaans tegen mij spreken.
Is er hier iemand die mij duidelijk kan uitleggen wat ik moet doen?
Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-11-12, 18:49
Powersoft Powersoft is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fietsvriend Bekijk bericht
Hallo, ik ben vorige maand twee weken naar Spanje geweest met vakantie. Natuurlijk ging mijn nieuwe (eerste) iPad mee.
Echter, sinds ik terug ben, en ik een app wil downloaden of bijwerken vanuit de app store, kom ik in de Spaanse app store terecht, en wordt mij verteld dat ik die app in de Nederlandse app store moet halen. Dat wil ik ook, maar ik snap niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Ik ben inmiddels alweer vier weken in Nederland, maar m'n iPad blijft Spaans tegen mij spreken.
Is er hier iemand die mij duidelijk kan uitleggen wat ik moet doen?
Alvast bedankt.
Hallo.

Om de Nederlandse iTunes Store te krijgen gaat als volg.
Als je de iTunes start komt je op de spaanse store. Als nu helemaal naar ondere scrol zie je aan de rechterkant een icon in het spaanse flag staan, klik daar op en verander in de Nederlandse flag. Vandaar uit kan je de nederlandse itunes downloaden en installeren. Ik hoop dat dit het is wat je bedoeld.

Groetjes Ger.
  #3  
Oud 10-11-12, 15:53
Fietsvriend Fietsvriend is offline
 
• 3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 3
Standaard bedankt

Hoi Ger

bedankt. Ik hoop ook dat dat is wat ik bedoel. Ik ga het uitproberen.
In ieder geval heel hartelijk dank dat je gereageerd hebt.

groetjes
  #4  
Oud 12-11-12, 14:46
Fietsvriend Fietsvriend is offline
 
• 3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 3
Standaard spaanse app store

helaas ... geen Spaanse vlag bij mij. Niet in iTunes en ook niet in de app store.
  #5  
Oud 12-11-12, 15:07
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Volgens mij zijn de instructies van Powersoft alleen voor een PC/Mac, maar niet voor een iPad.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #6  
Oud 16-11-12, 08:14
waalboer waalboer is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Houten
Berichten: 103
Standaard

Ga naar de Appstore>Uitgelicht>scroll naar onder zie je apple ID klik daarop>bekijk account>Land/regio en daar verander je het weer terug naar Nederlands.
  #7  
Oud 13-12-12, 19:32
idegroot1 idegroot1 is offline
• iOS 13.2.3
• iPadOS 13.2.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door waalboer Bekijk bericht
Ga naar de Appstore>Uitgelicht>scroll naar onder zie je apple ID klik daarop>bekijk account>Land/regio en daar verander je het weer terug naar Nederlands.


Hallo,


Ik heb een ipad van een hele oude mevrouw onder mijn hoede. Ik heb net iOS6 er op gezet.
Er wordt vermeld dat er 25 updates zijn voor de apps.
Ik krijg de melding dat er overgeschakeld moet worden naar de Nederlandse store. Ik heb het bovenstaande ( zie quote) gedaan. Er staat echter al Nederlands. Waarom kan hij de updates dan nog niet binnenhalen?


Vrg. Ineke
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik kan me niet aanmelden bij de app store, ondanks dat ik een apple id heb. dounia iPhone Apps 0 16-03-12 09:31
Wil sinds een paar dagen geen Updates uit App Store installeren iBen iPhone Apps 17 10-11-08 08:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:20.