//

Notitie App voor iPad Wi-Fi

Notitie App voor iPad Wi-Fi discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mensen, Excuus mocht dit topic al eens gevraagd zijn maar ik kon niets vinden. Ik heb een nieuwe Ipad 2 Wi-Fi (dus geen 3G) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-11-12, 10:35
palbada palbada is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 42
Standaard Notitie App voor iPad Wi-Fi

Beste Mensen,

Excuus mocht dit topic al eens gevraagd zijn maar ik kon niets vinden.
Ik heb een nieuwe Ipad 2 Wi-Fi (dus geen 3G) aangeschaft.
Geweldig apparaat maar dat weten we.
Thuis werk ik via Wi-Fi en onderweg zou ik ook online kunnen gaan met mijn Iphone 4 (geen S) als persoonlijke hotspot maar heb niet overal even goed bereik uiteraard.
Er zit op de Ipad standaard een notitie app op echter niet erg uitgebreid.
Is er iets uitgebreiders (hoeft niet gratis te zijn) waarmee ik notities e.d. kan maken (schrijven) ?
Op zich niet spannend maar onderweg wil ik (offline) notities kunnen maken en opslaan zonder gebruik van de persoonlijke hotspot.
Eenmaal thuisgekomen wil ik deze weer automatisch via Wi-Fi met Icloud kunnen synchroniseren met mijn Windows PC en Iphone.
Er zal dus ook een windows programma(tje) tegenover moeten staan die ermee kan samenwerken.
Is het begrijpbaar wat ik bedoel ?
Kan dat en zo ja, welke app(s) is/zijn hiervoor beschikbaar ?
Heb veel op internet gevonden maar hiervoor moet je inloggen op het desbetreffende systeem en offline kan dat dus niet.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Mvg,

Pieter.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-11-12, 10:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door palbada Bekijk bericht
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Als je met Windows werkt dan is OneNote de notitie app bij uitstek denk ik. Ook voor synchronisatie met Office 2007/2010.

Succes gewenst
  #3  
Oud 10-11-12, 16:55
palbada palbada is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 42
Standaard

Beste Timosha,
Dank voor je tip echter, het is niet helemaal wat ik bedoel.
Het mooiste zou bijvoorbeeld zijn dat de notitie's van outlook 2010 via icloud gesynchroniseerd konden worden met de notitie's op de ipad en iphone.
Ik heb op internet wel gelezen dat dit niet mogelijk is. (??)
Notitie's op ipad en iphone onderling wel maar outlook valt er buiten helaas dus.
Taken lukt ook wel maar dat bedoel ik eigenlijk niet.
Heb jij, of iemand anders een idee of tip ?
  #4  
Oud 10-11-12, 17:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door palbada Bekijk bericht
Notitie's op ipad en iphone onderling wel maar outlook valt er buiten helaas dus.
Notities zijn onderdeel van Apple Mail, dus dat kan niet werken met Outlook. Andere notitie apps die Outlook via iCloud ondersteunen zijn er niet (denk ik) omdat iCloud op Windows "Documents & Data" synchronisatie niet ondersteund.

Er zijn voldoende alternatieve apps maar die gebruiken andere synchronisatie mechanismen zoals DropBox, SkyDrive, enz...

Citaat:
Heb jij, of iemand anders een idee of tip ?
Andere ideeën heb ik niet, sorry Succes verder
  #5  
Oud 10-11-12, 17:21
palbada palbada is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 42
Standaard

Ach ja, ik moet maar even zien hoe of wat.
Ik kan altijd nog via de persoonlijke hotspot werken met mijn iphone maar zoals ik al zei, het bereik is niet overal even goed.
Ik heb met opzet een ipad 2 Wi-Fi genomen zonder 3G omdat ik anders een extra internet abb. af zou moeten sluiten.
Mocht iemand anders nog iets weten dan hoor/zie ik het wel anders laten we het zo.
Vriendelijk dank voor je meedenken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:03.