iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad Apps (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f123/ipad-apps-games/f124/ipad-apps/)
-   -   Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f123/ipad-apps-games/f124/ipad-apps/129770-zoek-applicatie-heet-app-alweer.html)

WAZIG 30-05-11 23:15

Veronica tv gids.

Vanstra 30-05-11 23:20

Deze is goed:

Mikro Gids: zevendaagse tv-programmering op de iPad - iPad - iPadclub

wouter1981 31-05-11 08:29

En voor mensen met Ziggo digitale TV is de Ziggo TV app ook een aanrader.

Hans Hooijer 31-05-11 11:16

installeer de UPC app of een andere aanbieder en je hebt je TV gids

Lucky I 31-05-11 18:50

(Nieuws)App voor senioren?
 
Mijn vader van 80 gaat binnenkort mijn iPad gebruiken. Hij heeft nooit iets op een computer gedaan. Heb jij misschien een tip voor mij welke App ik zou kunnen downloaden? Ik heb De Telegraaf al uitgelegd, maar voor hem is deze site redelijk druk en de ene keer moet hij iets schuiven en dan weer op tikken. Ook nu.nl is redelijk druk en daar geldt hetzelfde met tikken en schuiven. Misschien als hij wat langer met de iPad werkt zou dit lukken, maar ik zou graag om te beginnen een iets eenvoudigere (nieuws)app willen, voornamelijk overzichtelijker?
Bedankt alvast, Ilona

iDMi 01-06-11 10:33

teletekst doet het vaak goed bij ouderen... verder vind ik de ad app minder druk...

dvdkaa 02-06-11 16:56

tekstverwerken, spreadsheet en presentaties
 
Als trotse bezitter van een IPAD 2 vraag ik advies. Ik zoek nederlands talige software om tekst te verwerken (word) rekenschema's (excel) en presentaties (powerpoint) te kunnen maken. Deze moet ook uitwisselbaar zijn met MS Office. Wie kan mij helpen?

joemorelli 04-06-11 10:01

Office2 HD (€ 5,99) is Nederlandstalig en je kunt er word-, excel en powerpointbestanden mee aanmaken en bewerken.

Ook Apple’s eigen kantoor app’s zijn Nederlandstalig en kunnen word-, excel en powerpointbestanden bewerken. Het aanmaken van een nieuw bestand gebeurt in Apple’s eigen bestandsformaat, maar bij exporteren via iTunes, cloud of mail kun je kiezen voor een ander bestandsformaat. Zo kun je bij Pages (tekstverwerker) ook kiezen voor *.doc of *.pdf.

De app’s zijn los verkrijgbaar voor € 7,99 per stuk:
Pages (tekstverwerker)
Numbers (spreadsheet)
Keynote (presentatie)

WPT 06-06-11 13:17

Voice of Chat app voor iPad
 
Hallo,

ik ben op zoek naar een app die altijd op de achtergrond meedraait en die je kunt gebruiken om of te bellen of te chatten, mag ook beide natuurlijk.

In eerste instantie dacht ik direct aan Skype. Maar het lijkt erop dat Skype alleen werkt wanneer je hem zelf opent. Ik wil eigenlijk dat het net zo werkt als WhatsApp op de iPhone. Als een soort sms dienst.

Daarbij heb ik wel meer problemen met Skype. Iemand suggesties?

apotheosis 06-06-11 15:15

Was fout, had wat gepost voor de iphone, niet voor de ipad.

Update; beejiveIM for ipad is mss hetgeen je zoekt?
IM+Pro is ook nog een mogelijkheid, ik weet wel nie welke de beste is.

Het is wel allang geleden ik die app heb gebruikt, ik meende dat dat wel ging dat als iemand je wat stuurde je och je berichtje kreeg maar na xxx tijd moest je wel eens meende ik terug inloggen,mss andere mensen hier nog wat meer info kunnen geven.

KevinP0 06-06-11 15:31

Prentenboeken voor iPad/iPhone?
 
Als vader van een zoontje van 5 ben ik geïnteresseerd in prentenboeken voor op mijn iPad.

Dit heb ik ondertussen al gevonden:
- Fundels - Fundels
- Piccolo picture book - Liselotje gaat naar zwemles HD - Piccolo picture books voor iPad in de iTunes App Store
- Daar komt aap - daar komt aap for iPhone, iPod touch and iPad on the iTunes App Store

Persoonlijk vind ik Fundels het leukste en het handigste om te gebruiken :)

Hebben jullie nog ideetjes?

WPT 07-06-11 14:07

Dank je.
Als er inderdaad nog andere reacties zijn hoor ik dat graag.

Apple heeft natuurlijk gister ook al een beetje antwoord gegeven op mijn vraag met iMessage. Al moet ik daar nog wel even op wachten...

dsimons 07-06-11 20:34

Vergader app ipv Laptop en MS Word ?!
 
Mede iPad gebruikers,

ik ben redelijk verslaafd aan het gebruik van mijn ipad maar soms heb ik toch echt nm laptop nodig.

tijdens mijn teamoverleggen merk ik dat het gebruik van mijn latop meer praktisch is dan een ipad.

Ik bereid de vergadering voor door een agenda op te stellen. Notuleer de vergadering achteraf en daaraan gekoppeld komt er meteen een actie lijst voor mijn medewerkers uitrollen. Nu doe ik dat in MS Word.

Er zal toch wel iemand een mooie app hebben gemaakt zodat ik dit allemaal op de iPad kan!!!!

wie weer er een mooie app om MS Word en mijn laptop te verbannen van de vergaderruimte?

thanks. Dave

borgqueenx 10-06-11 12:51

Ipad hdmi 1080p video's streamen met eigen formaat
 
Is er al een app die video's van veel formaten(zoals MKV en xvid) via de hdmi kan streamen naar mijn HD TV met 1080p?

real racing 2 kan het...dus waarom geen video app?

uitsmijter 10-06-11 22:46

Probeer eens AV Player HD

WPT 11-06-11 09:26

Ja kan toch met de iPad zelf alles naar de tv streamen of is dat pas met IOS 5?

DJ41 15-06-11 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WPT (Bericht 682165)
Ja kan toch met de iPad zelf alles naar de tv streamen of is dat pas met IOS 5?

Volgens mij heb je daar een Apple TV kastje voor nodig. AV Player HD kan MKV afspelen, maar let op, 1080P content afspelen lukt bij mij niet. Dan gaat het toch stotteren. 720P is geen probleem.

Wijcky 15-06-11 16:04

iFormbuilder alternatief
 
Hey folks,

Ben voor mijn werk op zoek naar een mooie oplossing om interventie formulieren te maken voor tijdens de installaties bij onze klanten.

Na wat zoeken ben ik op www.iformbuilder.com gestoten. Dit doet perfect wat wij nodig hebben. Forms zelf kunnen maken en het belangrijkste voor ons. De klant kan ook aftekenen op het device. Dit is een must.

Echter zijn ze bij iformbuilder nogal redelijk prijzig. Wij hebben ongeveer 3 installateurs en 5 trainers + 2 account managers. Zitten dus zeker met 10 licenses en dan moeten we direkt al een account gaan nemen van 2K per jaar.

Heeft er iemand een alternatief voor dit. We moeten dus kunnen forms maken die door de klant kan gesigneerd worden.

Alvast bedankt voor de mogelijke alternatieven.

Greets

Wijcky

gunnie 15-06-11 16:28

Applicatie die conditional format excel aankan
 
Weet er iemand of er een applicatie bestaat die overweg kan met conditional format in excel ?
Quickoffice en DocsToGo slagen hier niet in.

uitsmijter 15-06-11 21:23

hier geen gestotter hoor met AV Player HD tijdens het afspelen van MKV 1080P bestanden.......


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:22.