iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad Apps (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f123/ipad-apps-games/f124/ipad-apps/)
-   -   Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f123/ipad-apps-games/f124/ipad-apps/129770-zoek-applicatie-heet-app-alweer.html)

borgqueenx 16-06-11 06:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door uitsmijter (Bericht 683533)
hier geen gestotter hoor met AV Player HD tijdens het afspelen van MKV 1080P bestanden.......

Maar heeft die app dan ook tvout support zoals real racing hd?

joetsy 16-06-11 19:27

Bluetooth App
 
Hallo lezers,

Ik hoop dat iemand VA jullie mij kan helpen. Mijn vader heeft een iPad 1 en wil heel graag Bluetooth verbinding maken met zijn laptop. Hij heeft al een heel aantal cydia AppStore geprobeerd o.a. Ibluetooth en ibluenova. Kan iemand mij helpen met een bluetooth app voor de iPad die ook werkt. Alvast bedankt voor jullie hulp.

Groetjes
Wesley Lalieu

uitsmijter 16-06-11 21:01

AV Player HD ondersteunt niet specifiek games,maar dat hoeft toch ook niet?
Als je de iPad 2 aansluit op je tv met digitale AV adapter via HDMI en dan zie je toch alles op je TV wat je ook op je iPad zie??
Of bedoel je dat niet?

CoenBo 17-06-11 18:28

Hee Dave,

Over een tijdje bij iOS 5 krijg je de app 'Documents' maar daar heb je nu nog niks aan.

Ik gebruik nu 'Pages' van iWork, de Word van Apple...
Kost je €7,99 maar het is wel een super app om professionele documenten te maken!

Coen

XIII 17-06-11 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CoenBo (Bericht 684085)
Over een tijdje bij iOS 5 krijg je de app 'Documents' maar daar heb je nu nog niks aan.

He, dat heb ik gemist...

Waar lees ik er meer over? (het is geen handige term voor Google)

CoenBo 17-06-11 20:33

Ik zit net te zoeken op de Apple site maar denk dat ik te snel had gelezen...

Apple - iCloud - Documents

Het ging alleen over het "back-up'en" van je documenten.

Sorry hier voor!
Dan zou ik alsnog voor Pages van Apple gaan!

vanesa 17-06-11 22:10

Op www.iKind.nl zijn veel reviews over apps voor kinderen. Daartussen staan ook prentenboeken.

WPT 20-06-11 10:10

Hmm zoontje van 5... Dan weet ik niet of die van Kabouter Plop te kinderachtig is, maar mijn zoon vind die geweldig!

DJ41 20-06-11 11:01

Mijn dochter van bijna 3 vindt Timo en het toverboek geweldig.

T-Bob 21-06-11 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joemorelli (Bericht 679490)
Office2 HD (€ 5,99) is Nederlandstalig en je kunt er word-, excel en powerpointbestanden mee aanmaken en bewerken.

Ook Apple’s eigen kantoor app’s zijn Nederlandstalig en kunnen word-, excel en powerpointbestanden bewerken. Het aanmaken van een nieuw bestand gebeurt in Apple’s eigen bestandsformaat, maar bij exporteren via iTunes, cloud of mail kun je kiezen voor een ander bestandsformaat. Zo kun je bij Pages (tekstverwerker) ook kiezen voor *.doc of *.pdf.

De app’s zijn los verkrijgbaar voor € 7,99 per stuk:
Pages (tekstverwerker)
Numbers (spreadsheet)
Keynote (presentatie)

En welke is nu de gemakkelijkse voor word en excel?

Jorco 21-06-11 17:01

Ik ben uitermate tevreden over pages, numbers en keynote.
Heb met de andere niet gewerkt, maar deze paps werken perfect.

Misschien even filmpjes op YouTube zoeken en recensies op internet lezen om eens te kijken naar de functies e.d.

tratra 21-06-11 17:35

Fotobibliotheek bewerken
 
Ik ben behoorlijk teleurgesteld dat ik op mijn nieuwe iPad de fotobibliotheek niet kan aanpassen.
Foto's markeren, weggooien, albums aanpassen, enz.
Ik dacht toch even op de bank m'n iPhoto bibliotheek te gaan opschonen...
Kan dus niet!
Is there an app for that?
:confused::confused::confused:

Guest-20180925190238 21-06-11 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tratra (Bericht 685279)
Is there an app for that?
:confused::confused::confused:

Yep, iPhoto en iTunes :)

Frank Zappa 21-06-11 21:03

Kijk even op dpreview.com, ergens staat een stuk over fotografie en de ipad.

T-Bob 23-06-11 08:39

Ik heb quickoffice pro maar aangeschaft op de iPad, maar waarom kost hij bijna het dubbele dan de iPhone versie?:confused:

petrouchka 30-06-11 22:34

recepten bewaren
 
Ik heb sinds 2 weken een Ipad2 en ik ben op zoek naar een geschikte apps voor het volgende:
Ik ben gek op koken en ik zoek en vind veel recepten op het web (meestal op Blogs). Vroeger ging ik alles uitprinten en opbergen in ordners maar ik zou graag nu de pagina’s willen bewaren (als bv pdf of snapshot) en ze bewaren op mijn Ipad. Natuurlijk moet ik ook alles makkelijk kunnen rubriceren… Eigenlijk zou ik graag een soort “eigen virtueel kookboek” willen maken. Is zoiets mogelijk en zo ja wat is een geschikte apps hiervoor?

whaan 01-07-11 13:36

Bento 4 van FileMaker.
Dit is een database programma, waarin je veel meer dan recepten kunt bewaren.
Er zit een sjabloon in voor recepten.
Voor op je iPhone en iPad, synchroniseren met elkaar.

petrouchka 01-07-11 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door whaan (Bericht 687746)
Bento 4 van FileMaker.
Dit is een database programma, waarin je veel meer dan recepten kunt bewaren.
Er zit een sjabloon in voor recepten.
Voor op je iPhone en iPad, synchroniseren met elkaar.

Dank je wel voor de tip! Ik ga het vanavond proberen

karimp 02-07-11 16:14

tijdschriften ako app
 
Heej,
Ik lees graag de Quest en wil deze dan ook op de iPad2 kunnen lezen. Er is dus een ako-app waarmee je de tijdschriften kunt kopen. Er is dus een Wi-Fi verbinding nodig om de tijdschriften te kopen, nu volgt mijn vraag: kan ik a het kopen van een tijdschrift, het tijdschrift overal lezen? ook zonder internet.

Groetjes,
Karim

vak20 03-07-11 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door karimp (Bericht 688030)
Heej,
Ik lees graag de Quest en wil deze dan ook op de iPad2 kunnen lezen. Er is dus een ako-app waarmee je de tijdschriften kunt kopen. Er is dus een Wi-Fi verbinding nodig om de tijdschriften te kopen, nu volgt mijn vraag: kan ik a het kopen van een tijdschrift, het tijdschrift overal lezen? ook zonder internet.

Groetjes,
Karim

Als je tijdschrift op je iPad staat wel!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:09.