Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Welke app komt het dichtsbij Microsoft office voor de normale pc. Heb net namelijk een nieuwe iPad!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Office
Welke app komt het dichtsbij
Microsoft office voor de normale pc. Heb net namelijk een nieuwe iPad! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Quickoffice pro, heb ik er nu opgezet en dan met dropbox werkt perfect.
|
|
||||
|
||||
App naam gezocht
hoi ik was op zoek naar de naam van een app
een soort van encyclopedie over gesteente/planeten in 3D! Het was volgens mij ook een van de eerste 3d apps beschikbaar op de ipad Ik kan alleen 3d apps tot nu toe vinden over het menselijke lichaam enzo kan iemand mij helpen? met voorbaat bedankt! grtz
|
||||
|
||||
The Elements
Solar System |
|
||||
|
||||
is niet die ik zocht,
het was er eentje waar je ook echt een afbeelding van het gesteente zag en in 3d de afbeelding kon zien en kon draaien enzo toch bedankt voor de moeite voor de post ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 juli 2011 om 14:40 ---------- Foutje! is em wel, ik was iets te gehaast bezig! superbedankt! |
|
|||
|
|||
Ik lees bij de revieuws dat je geen illustraties zoals foto's kan toevoegen. Klopt dat?
|
|
|||
|
|||
films streamen van iphone naar ipad
ik ben op zoek naar een app die mijn films vanaf de iphone 4 kan streamen naar de ipad2.
weet iemand of er zo'n app is zo ja wat is de naam ervan? alvast bedankt.. |
|
|||
|
|||
Camping idd voor iPad 2
Wie weet of er een campinggids is voor de iPad 2?
Ik heb helaas geen 3G maar moet toch ook kunnen werken? Laatst gewijzigd door Cavemanrik; 09-07-11 om 21:48. |
|
|||
|
|||
Welke app voor Flickr?
Ik ben op zoek naar een goede app om mijn Flickr account mee te bekijken en foto's te uploaden. Wie heeft er tips?
|
|
||||
|
||||
De flickr app...
|
|||
|
|||
Sorry, ik had er ff bij moeten vermelden dat het voor de iPad is...
|
|
||||
|
||||
De ANWB heeft een Campinggids App, niet speciaal voor de iPad, maar hij werkt er wel op.
Zoek anders in de App Store eens op Camping, dan kom je verschillende Apps tegen, misschien zit er iets voor je bij |
|
|||
|
|||
Gebruiken de iDevices allebei hetzelfde Wi-Fi netwerk of niet?
Wil je het ook gebruiken, als ze buiten hetelfde Wi-Fi netwerk zijn? |
|
|||
|
|||
Keynote en PowerPoint
Ik Ben wat aan het spelen met een iPad en zie dat ik er ook steeds meer echt nuttige dingen mee doen.
allen nu kan ik niet echt vinden of je met keynote ook in powerpoint gemaakte prezentaties kan afspelen, zag wel dat je ze er in kon opslaan maar afspelen niet. kan iemand mij dit vertellen, en zo nee weet iemand een ander applicatie die dat kan als presentatie. Zie wel wat office aps, maar daar staat dan weer niet duidelijk bij (of ik lees gewoon slecht) of die ook via een Beamer kunnen |
|
||||
|
||||
Ja met de KeyNote App kun je Powerpoints (.PPT en .PPTX) afspelen, maar er vindt wel een Keynote interpretatie plaats, daardoor verdwijnen er soms een aantal (complexe) effecten, transities en lettertypen.
|
|
|||
|
|||
Oké. Wat ik zo lees is het wel de best app om te hebben als je presentaties wilt doen. Of iemand anders nog een goed app die ze aanraden.
|
|
|||
|
|||
Office zelf werkt goed, kan goed met dropbox overweg!
|
|
|||
|
|||
Excel op de iPad
Citaat:
Ik heb Numbers, maar is me te omslachtig, en heeft steile leercurve Ook heb ik Office 2HD, maar kwam er na aanschaf pas achter dat die geen grafieken ondersteund, maar daar wordt wel aan gewerkt |
|
|||
|
|||
Voor op de Ipad is het een goede app. Met een VGA adapter kun je een beamer zo op je Ipad aansluiten en je presentatie laten zien aan anderen.
|
|
|||
|
|||
Last FM app beschikbaar?
Ik vraag me af wanneer er eindelijk een bruikbare Last FM app beschikbaar komt voor de ipad. Tot nu toe zie ik enkel meldingen over een app die blijkbaar enkel in VS-itunes-shop beschikbaar is: elke keer als ik probeer hem te downloaden, krijg ik de melding dat het produkt niet beschikbaar is. Maar mogelijk heb ik een optie over het hoofd gezien?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? | bruut | iPhone Apps | 988 | 23-10-19 23:05 |
Ik zoek een camera app die coole effecten geeft? | iMasteri | iPhone Apps | 0 | 04-07-11 16:10 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
Hoe heet dat programma ook alweer? | HIgHer | Archief | 3 | 22-06-09 20:24 |
|
|