//

iPad apps niet gelijk aan iPhone apps

iPad apps niet gelijk aan iPhone apps discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb afgelopen december een iPad 4 16GB wifi aangeschaft. Ik heb toen in de appstore twee apps onder "aankopen" (dus apps die ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-01-13, 13:21
Ingky64 Ingky64 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 5
Red face iPad apps niet gelijk aan iPhone apps

Hallo,

Ik heb afgelopen december een iPad 4 16GB Wi-Fi aangeschaft. Ik heb toen in de appstore twee apps onder "aankopen" (dus apps die ik al had aangeschaft via mijn iPhone) gedownload op mijn iPad. Het betreft de spelletjes "Gardens of Time" en "Blackwood & Bell". Op mijn iPhone 4 heb ik dezelfde apps staan. Ik ben met beide spelletjes op ongeveerd level 50. Daarna heb ik mijn iPad via de computer gesynchroniseerd. De computer gaf aan "instellen als nieuwe iPad" of "synchroniseren als iPhone Ingrid". Ik heb het laatste gedaan. Als ik nu deze apps op mijn iPad open moet ik weer helemaal opnieuw beginnen bij level 1. Ik wil natuurlijk graag op hetzelfde level zijn als op mijn iPhone. Wat heb ik verkeerd gedaan en kan ik alsnog deze apps van mijn iPhone op mijn iPad zetten. Of moet ik mijn iPad helemaal legen en opnieuw installeren via iPhone van Ingrid? Enig idee iemand? Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-01-13, 13:53
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Op welk device heb je ze naar level 50 gespeeld?

Maken de spellen gebruik van GameCenter of slaan ze de voortgang lokaal op?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 06-01-13, 15:23
Ingky64 Ingky64 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 5
Standaard

Ik heb de apps op de iPhone gedownload en ze daar uitgespeeld tot level 50. Beide apps makes gebruik van gamecenter. Ook heb ik op de iPad een compleet nieuwe player ID bij deze apps. Ik heb ze al een keer verwijderd op de iPad en ook uit gamecenter verwijderd. Als ik ze nu opnieuw download op de iPad Kringle ik niet de versie die op de iPhone staat.
  #4  
Oud 06-01-13, 16:49
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Wat bedoel je met een "andere" "versie"?
  #5  
Oud 06-01-13, 17:39
Ingky64 Ingky64 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 5
Standaard

Ik heb de apps verwijderd van mijn iPad en toen opnieuw gedownload. Ik dacht dat ik dan de versie van mijn iPhone terug zou krijgen. Maar dat is niet het geval. Ik krijg gewoon een nieuw spel van gardens of time en blackwood&bell te zien waar ik weer vanaf level 1 moet beginnen en ik heb een andere player Id als mijn iPhone versie. Mijn vraag is of ik de versie van mijn iPhone opnieuw op mijn iPad kan installeren en hoe dat dan moet.
  #6  
Oud 06-01-13, 20:29
Ingky64 Ingky64 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 5
Standaard

Ik heb met mijn Apple ID dus 2 versies met verschillende play ID van dezelfde apps.
  #7  
Oud 07-01-13, 15:32
Ingky64 Ingky64 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 5
Standaard

Zou het een optie zijn om de ipad terug te zetten naar fabrieksinstellingen? Wat ik me afvraag is: krijg ik weer te zien "instellen als nieuwe ipad" en "instellen als iphone Ingrid" of kan ik dan alleen een reservekopie terugzetten? Heeft iemand hier op dit forum dit al eens eerder uitgeprobeerd?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Volgorde foto's in mappen niet gelijk aan fotobibliotheek Sneezle Muziek, foto & video 0 04-03-12 20:12
Geldbesteding aan iPad apps appleboer iPad algemeen 15 03-11-10 16:23
Afspeellijst op iPhone niet gelijk aan iTunes Kaatje1007 iTunes 11 23-11-09 23:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:46.