//

Things + outlook kleuren aan agenda koppelen

Things + outlook kleuren aan agenda koppelen discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik ben opzoek naar 2 dingen. Enerzijds wil ik een agenda app die de kleuren van mijn outlook overneemt. Mijn agenda is ingesteld ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-02-13, 10:40
bart77 bart77 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1
Standaard Things + outlook kleuren aan agenda koppelen

Hallo iedereen,

Ik ben opzoek naar 2 dingen.
Enerzijds wil ik een agenda app die de kleuren van mijn outlook overneemt.
Mijn agenda is ingesteld als Exchange en synch onmiddelijk met alles wat ik op mijn laptop in Outlook toevoeg. Alleen gebruik ik in outlook verschillende kleuren voor meetings, thuiswerken, op kantoor werken, bij de klant werken ed. Op mijn iPad (en iPhone) wordt dit allemaal weer gegeven in dezelfde kleur, nl die van mijn agenda. Is er een app die dit allemaal mee overneemt ?

Verder werk ik ook heel veel met de app Things. Is er een mogelijkheid dat de due-dates die ik hier instel ook gelinkt worden met mijn agenda ? Zo heb ik alles overzichtelijk in 1 app zonder dat ik meerdere apps moet openen.

Thx voor de hulp
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kleuren aanpassen van agenda's in agenda app lukt niet. JohnBo63 iPad Apps 3 31-01-13 14:48
Toevoegen agenda zakelijk (exchange) aan Iphone/outlook prive? pbws iPhone algemeen 0 10-11-11 13:59
Ringtone koppelen aan groep contactenRingtone koppelen aan groep contacten schoe459 Ringtones en Wallpapers 0 23-06-11 20:07
Kleuren van google agenda overeen laten komen met iPhone/wijzigen van kleuren joey.niftrik iTunes 1 08-11-10 19:13
Specifieke calendar groep in iphone aan specifieke agenda in Outlook 2007 koppelen? eddytheeagle iTunes 0 16-11-09 10:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:49.