//

App voor het besturen van een muzieksysteem via de Ipad, welke aanbieder?

App voor het besturen van een muzieksysteem via de Ipad, welke aanbieder? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Voor mijn restaurant ben ik opzoek naar een nieuw professioneel muziek systeem. Op dit moment maken wij al wel gebruik van een systeem maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-02-13, 14:40
pmeyer pmeyer is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 1
Standaard App voor het besturen van een muzieksysteem via de Ipad, welke aanbieder?

Hallo,
Voor mijn restaurant ben ik opzoek naar een nieuw professioneel muziek systeem. Op dit moment maken wij al wel gebruik van een systeem maar zijn hier niet 100% tevreden over (service/kwaliteit tov de kosten). Nu heb ik een tijdje geleden gehoord dat er aanbieders zijn die je de mogelijkheid bieden om je muzieksysteem via je ipad-iphone te besturen (hierdoor hoef ik dus niet weer een nieuwe dure! muziekcomputer aan te schaffen wat weer scheelt in kosten). Dit is dan een app die je kan downloaden. Ik zou graag van jullie horen wat jullie ervaringen hiermee zijn en welke aanbieders van professionele muzieksystemen deze mogelijkheid bieden. Daarnaast hoor ik ook graag wat jullie ervan vinden om je computer op deze manier te besturen, mij lijkt het erg gemakkelijk!

Groetjes Peter
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-02-13, 18:10
Serex Serex is offline
• iOS 6.1.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 1
Standaard

Ik gebruik een app van Logitech samen met de Squeezebox. Werkt uitstekend.
  #3  
Oud 06-03-13, 15:37
kimh kimh is offline
• iOS 4.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 1
Standaard

Ik gebruik een muziekcomputer van backsound. zij hebben nu ibacksound en dat is inderdaad via een ipad/iphone the bedienen. misschien kun je eens kijken op deze site.
BACKSOUND ? Perfecte achtergrond muziek voor uw bedrijf! ? !!NIEUW!! Muziekcomputer met afstandbediening iBacksound
  #4  
Oud 06-03-13, 23:07
runner70 runner70 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 104
Standaard

Ik vind Sonos een geweldig systeem, afspelen v radio je eigen muziekbib., evt spotify.
Het mooiste is dat t een eigen netwerk aanlegt dus nooit geen storingen
  #5  
Oud 21-03-13, 18:00
harley44 harley44 is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 2
Standaard

logitech met squeezebox werkt super.
ik gebruik hem al jaren en werkt prima.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Een iPad app besturen met een iPhone app Gurbel Ontwikkelen voor iOS 2 26-06-11 16:47
prijs voor het laten ontwikkelen van een App door een student siardvdbosch Ontwikkelen voor iOS 9 05-05-11 22:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:32.