//

App icoontje niet zichtbaar

App icoontje niet zichtbaar discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren een spelletje geïnstalleerd. Hij staat op mijn Ipad maar ik zie het icoontje nergens. Als ik hem search, kan ik hem vandaaruit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-04-13, 08:35
fera68 fera68 is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 7
Standaard App icoontje niet zichtbaar

Ik heb gisteren een spelletje geïnstalleerd. Hij staat op mijn Ipad maar ik zie het icoontje nergens. Als ik hem search, kan ik hem vandaaruit opstarten. Het is een gekocht spelletje. Ik weet dus niet hoe ik m moet deinstalleren en weer opnieuw installeren, want ik heb begrepen dat dit wel eens helpt.
Ik heb een Ipad 2 zonder jailbreak.
Thanks!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-04-13, 09:44
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Staat dat spelletje dan niet in het Game Center?
  #3  
Oud 12-04-13, 10:55
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Verwijderen van apps kan ook via Instellingen>Algemeen>Gebruik
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #4  
Oud 12-04-13, 11:00
fera68 fera68 is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 7
Standaard App icoontje

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Staat dat spelletje dan niet in het Game Center?
Hij staat wel in game center, maar al mijn andere spellen gratis en gekocht, staan met een icoontje op mijn scherm. Ik wil hem graag toevoegen aan mijn mapje met favorieten, zodat ik hem gauw heb als ik wil.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 april 2013 om 10:03 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Verwijderen van apps kan ook via Instellingen>Algemeen>Gebruik
Ik wil het spel niet verwijderen. Ik had ergens anders gelezen dat deinstalleren en opnieuw installeren weleens hielp bij de iPhone.
  #5  
Oud 12-04-13, 11:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fera68 Bekijk bericht
Hij staat wel in game center, maar al mijn andere spellen gratis en gekocht, staan met een icoontje op mijn scherm.
Ik heb niet zo veel ervaring met spelletjes maar ik denk niet dat men Game Center spelletjes uit het Game Center kan verwijderen om ergens anders op het Springboard plaatsen.

Misschien dat een spelletjesdeskundoloog daar iets meer over weet
  #6  
Oud 12-04-13, 11:13
fera68 fera68 is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 7
Standaard Icoontje niet zichtbaar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik heb niet zo veel ervaring met spelletjes maar ik denk niet dat men Game Center spelletjes uit het Game Center kan verwijderen om ergens anders op het Springboard plaatsen.

Misschien dat een spelletjesdeskundoloog daar iets meer over weet
Ik heb hem gewoon via de AppStore gedownload, het is een playrix spelletje. Deel 2 van het spel had ik eerder gedownload en die staat gewoon op mijn scherm. Omdat ik het spelletje zo leuk vond heb ik het eerste deel ook gekocht, maar die zie ik dus niet als icoontje.
  #7  
Oud 12-04-13, 11:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fera68 Bekijk bericht
Ik heb hem gewoon via de AppStore gedownload, het is een playrix spelletje.
Dat is ook de juiste manier Nogmaals, ik heb niet veel ervaring met spelletjes maar om zo meer met kranten en tijdschriften.

Sommige kranten en tijdschriften verschijnen na de installatie op het Springboard andere verschijnen in de Kiosk. Die kranten in de Kiosk zijn niet te verplaatsen. Ik vermoed dat sommige spelletjes hetzelfde mechanisme gebruiken: op het Springboard of in het Game Center.

Kijk eens in iTunes naar de beschrijving van het spelletje of daar niet meer informatie te vinden is. Succes verder
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App niet zichtbaar Twabra iPad Apps 0 02-04-13 23:56
App icons niet meer zichtbaar Congierge iPhone algemeen 3 26-05-12 06:15
Aankopen app store niet zichtbaar sinds 5.0 Grdam iPhone Apps 0 15-10-11 13:04
icoontje lokatie bepalen blijft zichtbaar op iPhone 4 apple_rainbow iPhone algemeen 6 01-10-10 09:54
App geïnstalleerd, niet zichtbaar op iPhone sanders iPhone Apps 7 10-05-10 19:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:51.