//

Watermark logo op foto's

Watermark logo op foto's discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo beste forumleden, In mijn vrijetijd ben ik bezig met fotografie. Omdat ik niet overal mijn laptop mee sjouw maak ik gebruik van cardreader voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-05-13, 12:38
Mr1 Mr1 is offline
• iOS 6.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 2
Standaard Watermark logo op foto's

hallo beste forumleden,

In mijn vrijetijd ben ik bezig met fotografie. Omdat ik niet overal mijn laptop mee sjouw maak ik gebruik van cardreader voor mijn ipad om fotos van de dslr in mijn ipad te importeren. Nou was ik benieuwd of er een app bestaat waarmee ik (PNG) watermark logo op de fotos kan plaatsen om deze te kunnen delen. Ik heb op forum gezocht maar kon niks vinden voor het plaatsen van eigen watermerk logo op een foto.

graag zou ik van jullie willen weten welke app hier geschikt voor zou kunnen zijn

gr

Mr1
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-05-13, 12:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Zoek eens in iTunes met het zoekbegrip "Watermark" dan vindt je tientallen apps al dan niet gratis. Veel te veel om hier allemaal op te noemen.
  #3  
Oud 16-05-13, 12:56
Mr1 Mr1 is offline
• iOS 6.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 2
Standaard

Beste timosha. Voordat ik topic ging openen heb ik zowel op itunes als hier op forum gezocht naar watermerk app. Zoals je in tekst kunt lezen geef ik aan dat ik geen app kon vinden met logo watermerk.
  #4  
Oud 16-05-13, 15:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr1 Bekijk bericht
Zoals je in tekst kunt lezen geef ik aan dat ik geen app kon vinden met logo watermerk.
Ah OK Als je in de App Store geen passende app kan vinden dan zal er geen geschikte app bestaan (denk ik). Misschien moet je dan eens in Cydia gaan zoeken.

Succes verder
  #5  
Oud 16-05-13, 15:42
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Geen app voor te vinden ?!

Er is voor ALLES een app !!!

eZy Watermark
Photobulk : Watermark, Resize and Optimize
Watermark FX

In minder dan 10 sec. gevonden...
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
Reageren

Labels
foto, fotografie, ipad, iphone, watermerk



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone start niet op?sneewvlok/apple opstart logo.(met foto!) joeriii Muziek, foto & video 6 12-11-11 00:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:04.