//

Gezocht iOS jukebox, met queue die NIET direct nieuw toegevoegde nummers speelt

Gezocht iOS jukebox, met queue die NIET direct nieuw toegevoegde nummers speelt discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou. Nog even een kleine toelichting. Ik heb een app nodig waarmee mensen kunnen kiezen uit een lijst van 40 stukken. Die moeten ze in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-05-13, 17:17
brouw139 brouw139 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 9
Standaard Gezocht iOS jukebox, met queue die NIET direct nieuw toegevoegde nummers speelt

Nou. Nog even een kleine toelichting.

Ik heb een app nodig waarmee mensen kunnen kiezen uit een lijst van 40 stukken.
Die moeten ze in een wachtlijst kunnen slepen en dan komt hun keuze vanzelf voorbij.

Couch jukebox belooft van dit te doen
Maar als je twee keer tikt op de song in de lijst met keuze titels, dan speelt die file AUTOMATISCH af. En dat wil ik niet.

Mijn vraag dus: bestaat er een iOS jukebox met een wachtlijst die alleen maar de wachtlijst afspeelt en waarbij je dus niet nummers kunt doordrukken?

Ik heb zaterdag een Evenement met ouderen die graag hun keuze wil laten maken en iets in de wachtlijst wil laten zetten. En wil dus niet dat nummers per ongeluk worden onderbroken omdat ze per ongeluk twee keer tikken.

Iemand?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
jukebox, queue, wachtlijst



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuw album speelt niet af in iOS Stayfe iPhone algemeen 0 25-02-13 21:30
mijn iPhone speelt mijn nummers niet meer op album volgorde?? maurice1991 iPhone algemeen 2 27-08-10 19:06
Windows: iTunes speelt nummers niet meer af! iPeng iTunes 2 04-10-08 15:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:02.