//

To do list gelinkt aan notities en mail?

To do list gelinkt aan notities en mail? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik vraag me af of er een app bestaat die een to do list bevat waar je taken/reminders in kunt zetten zonder ze te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-05-13, 22:49
klaasjuan klaasjuan is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 2
Standaard To do list gelinkt aan notities en mail?

Hallo,

Ik vraag me af of er een app bestaat die een to do list bevat waar je taken/reminders in kunt zetten zonder ze te hoeven overtypen.
Als ik een mailtje krijg of een notitie maak wil er vaak direct een taak/reminder van maken, maar bij de meeste to do apps moet ik dan de tekst opnieuw typen of eerst selecteren, kopieren en dan plakken. Het liefs zou ik in de mail app en in de notitie app een optie hebben in de trant van "voeg toe aan taken". Dit zou mijn werk als manager een stuk efficiënter maken. Wie kan mij vertellen of zoiets bestaat en zo ja, hoe die app heet?

Bij voorbaat dank,
Klaas.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-05-13, 23:13
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Niet helemaal wat je vraagt (dat kan niet in iOS), maar diensten die een import-emailadres hebben zijn misschien de kleinste omweg.

Bijvoorbeeld Remember The Milk kan dat:

https://www.rememberthemilk.com/services/email/
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Mail en notities icoon blijft wit Erike1 Jailbreak 3 04-04-12 18:34
Windows: iPhone/iPod aan maximaal aantal PC's gelinkt... Cesc iTunes 1 13-12-10 16:47
iPod mail - agenda - notities DirkVanMeensel iPad algemeen 3 28-07-10 10:07
Deze iPhone is gelinkt aan een andere computer? dendirk Archief 5 19-01-08 16:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:17.