//

Muziek streamen van pc naar ipad

Muziek streamen van pc naar ipad discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Via vcl kan ik films streamen van pc naar ipad. Een heel fijn programma en app. Daarom vraag ik me af bestaat er ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-08-13, 15:32
chicolady chicolady is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 9
Standaard Muziek streamen van pc naar ipad

Hallo,

Via vcl kan ik films streamen van pc naar ipad. Een heel fijn programma en app. Daarom vraag ik me af bestaat er ook een programma dat muziek steamt van pc naar ipad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-08-13, 19:48
Tom2011 Tom2011 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 100
Standaard

Zie nu pas je bericht en het zal inmiddels wel al opgelost zijn maar als je op je pc itunes voor je muziek gebruikt kan je op ipad en iphone uitstekend de gratis app Remote gebruiken om muziek te streamen, in combinatie met thuisdeling (aanzetten in itunes) kan daarbij tevens muziek van een 2e pc of laptop en ook van een NAS streamen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Muziek streamen van pc naar iphone/Ipad astradti iTunes 0 24-02-13 10:29
Streamen van muziek vanaf externe schijf naar versterker mbv Ipad/ Iphone tonytoka iPad algemeen 22 06-01-13 18:14
Windows: Muziek van PC naar iDevice streamen (airfoil) lolbroeck iTunes 4 09-12-11 00:10
Muziek: Muziek streamen van Iphone naar ipad KAY_W_BEE Muziek, foto & video 2 01-07-11 22:22
Windows: gezocht: gratis muziek streamen van pc naar iPhone montefeltro Desktop-applicaties 12 07-09-10 22:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:46.