//

App werkt niet

App werkt niet discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik heb de iPad van mijn moeder te leen, en gisteravond had ik iets van twee uur "tv" zitten kijken met de npo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-10-13, 12:43
Gotty Gotty is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2013
Locatie: Enschede - Netherlands
Berichten: 30
Standaard App werkt niet

Hoi allemaal,

Ik heb de iPad van mijn moeder te leen, en gisteravond had ik iets van twee uur "tv" zitten kijken met de npo app.

En als ik nu de app open, kies voor uitgelicht, en ik veeg van rechts naar links over het scherm kom ik op een gegeven moment bij "overspel" uit, en dan sluit de app zich. Dat mag toch niets te maken hebben met die 2 uur dat ik heb zitten kijken, ik heb het al opnieuw geinstald, restart, en hij doet het nog steeds niet.

Misschien heeft iemand oplossingen, en anders vraag ik mij af waar ik dit kan rapporteren.

Bij voorbaat bedankt maar weer voor de hulp.
__________________
Vriendelijke groeten, Gotty.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-10-13, 12:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Bij zulke problemen moet je steeds beginnen bij het begin. Welke iPad gebruik je? Welke versie van iOS draait op die iPad?
  #3  
Oud 27-10-13, 13:53
Gotty Gotty is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2013
Locatie: Enschede - Netherlands
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Bij zulke problemen moet je steeds beginnen bij het begin. Welke iPad gebruik je? Welke versie van iOS draait op die iPad?
Ha, was even zoeken maar heb het gevonden, het is een ipad 2, 16 GB, A1396 link en de versie is 7.0.3 (11B511)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App iTunes en App Store werkt niet meer na iOS 7-update vermeuzel iPhone algemeen 18 06-10-13 19:14
whats app werkt niet volledig bij niet online zijn adboer iPhone Apps 2 25-06-12 09:58
App Store - single app update werkt niet (meer) defisit iPhone Apps 3 11-11-11 14:18
App store IOS 4.3.3: Deze app werkt niet met Iphone? Hobao iPhone Apps 2 13-10-11 08:57
Applicaties handmatig terugzetten, waar ??? (App store app, werkt namelijk niet) druppers iPhone Apps 2 29-10-10 20:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:54.