//

Air Video Player stopt

Air Video Player stopt discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Kreeg vandaag een mail van de firma QuikIO dat men per 1 januari a.s. stopt met de ondersteuning van de Air Video Player. Ik gebruikte ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-12-13, 18:14
Tom2011 Tom2011 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 100
Angry Air Video Player stopt

Kreeg vandaag een mail van de firma QuikIO dat men per 1 januari a.s. stopt met de ondersteuning van de Air Video Player. Ik gebruikte deze app altijd met veel plezier om vanaf mijn pc naar ipad en iPhone te streamen. Het grote voordeel van deze app is het gebruiksgemak waarbij instellingen heel simpel via de pc zijn aan te passen. Voor streamen naar mijn smart tv heb ik naast Allshare ook mijn ATV tot mijn beschikking maar voor het streamen van pc naar ipad vond ik toch Air Video Server het prettigst. Kan iemand me een goed alternatief suggereren? Bij voorbaat dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: video player Kurt1967 Muziek, foto & video 1 05-11-11 13:37
Air Video - stnd video app Ipad hansIphone3g iPad algemeen 1 01-10-11 14:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:49.