//

Hoe openen jullie Excel bestanden?

Hoe openen jullie Excel bestanden? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik moet zeggen dat Office-Apps-Excell mij bestanden erg fraai weergeeft net zoals ik het bedoeld heb. Office loopt soepel op mijn iPad. MAAR om nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-03-14, 10:19
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard Hoe openen jullie Excel bestanden?

Ik moet zeggen dat Office-Apps-Excell mij bestanden erg fraai weergeeft net zoals ik het bedoeld heb. Office loopt soepel op mijn iPad.

MAAR

om nu ieder jaar €99,- neer te tellen alleen voor die fraaie weergaven, dat vind ik een hoop geld. Zijn de pakketten ook afzonderlijk voor minder geld te activeren?


Dan kan je CloudOn (ook een windows product) gebruiken, deze ondersteund de figuren, grafieken EN voorwaardelijke opmaak. Alleen bij CloudOn, wat de naam al zegt, je moet online zijn om bij je bestanden te kunnen komen. Tevens loopt CloudOn op mijn iPad Mini Retina hehoorlijk houterig.


Zolang ik de grafieken niet hoef te zien, gebruik ik Documents To Go, deze loopt mooi soepel, geeft de kleuren goed weer en de weergave kan je tot op de rij-niveau zelf bepalen, daar CloudOn het per pagina doet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-03-14, 16:34
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
om nu ieder jaar €99,- neer te tellen alleen voor die fraaie weergaven, dat vind ik een hoop geld.
Dat hoef toch ook niet? Kijken is toch gratis?

Als je ook goedkoper wilt bewerken: bij Amazon in Duitsland kost een jaarabonnement nu €62,99 ipv €99.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 30-03-14, 17:03
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Dat hoef toch ook niet? Kijken is toch gratis?
Kijke kijke niet kopen 😄





Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Als je ook goedkoper wilt bewerken: bij Amazon in Duitsland kost een jaarabonnement nu €62,99 ipv €99.

Dat is het nu juist die prijs.
Nummers is gratis, maar de Numbers bestanden zijn minder goed uitwisselbaar met de PC's en ik wil graag die uitwisselbaarheid behouden.
Ik red mij wel, maar mooi is anders.

Dus kent iemand nog een programma die goed omgaat met excel bestanden en dan ook nog de grafieken, figuren en voorwaardelijke opmaak aan kan?
  #4  
Oud 30-03-14, 17:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Dus kent iemand nog een programma die goed omgaat met excel bestanden en dan ook nog de grafieken, figuren en voorwaardelijke opmaak aan kan?
Als ik mij niet erg vergis is daar VBA Runtime voor nodig. En dat zit niet in die alternatieve Office apps.
  #5  
Oud 30-03-14, 19:07
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Hallo timosha,

Kijk aan een dergelijk antwoord heb ik wat. Je gaat dan voor Microsoft of niet. Niet dat ik er blij van wordt, maar in ieder geval bedankt voor je antwoord.

Gr.
Kees.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipod blijft respringen Hoe moet ik de bestanden openen?????? tom031 iPhone algemeen 2 22-01-12 14:38
Programma om word en excel te openen vanuit de webbrowser gunnie iPhone Apps 0 03-02-11 12:46
App om word/excel/pp/pdf etc bestanden op iphone te krijgen Magger iPhone Apps 16 18-10-09 15:20
.png bestanden uit .app bestanden openen? InternetRebel iPhone Apps 6 07-10-08 04:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:35.