//

Parallels Acces + Bluetooth keyboard?

Parallels Acces + Bluetooth keyboard? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben zopas in het bezit van een iPad Mini Retina (32GB Wi-Fi) Ik heb Parallels Access geïnstalleerd (+jaarabonnement) om OSX Mavericks via 'In The ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-04-14, 22:45
proXify proXify is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Oostende
Berichten: 145
Question Parallels Acces + Bluetooth keyboard?

Ik ben zopas in het bezit van een iPad Mini Retina (32GB Wi-Fi)
Ik heb Parallels Access geïnstalleerd (+jaarabonnement) om OSX Mavericks via 'In The Cloud' zeg maar te draaien/besturen op mijn iPad.

Zie release...
Ipadclub - Parallels Access iPad biedt toegang tot mac en windows


Heeft er iemand ervaring met het gebruik van Parallels Access + het gebruik van een Bluetooth toetsenbord (in welke vorm dan ook)?

Op een engelse forum schreef iemand in aug. 2013 dat als je wilt typen met je bluetooth toetsenbord, dat dan toch steeds je virtueel toetsenbord naar boven springt. Aanschaf van een extern toetsenbord is juist de bedoeling om het gebruiksgemak te verhogen om sneller te typen én steeds het volledig beeld ter beschikking te hebben.

Als ik één aanschaf, zal ik wellicht voor de Logitech Ultrathin Mini kiezen.

Laatst gewijzigd door proXify; 13-04-14 om 23:37.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-04-14, 10:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door proXify Bekijk bericht
Op een engelse forum schreef iemand in aug. 2013 dat als je wilt typen met je bluetooth toetsenbord, dat dan toch steeds je virtueel toetsenbord naar boven springt.
Bij mij is dat niet het geval op een iPad 1 met een ZAGGMate toetsenbord en een iPad Air met een ZAGGFolio toetsenbord.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Bluetooth Keyboard Toetsen Veranderen Lassauw Desktop-applicaties 3 20-08-13 09:34
Iphone 5 bluetooth keyboard Ylanka35 iPhone algemeen 11 30-06-13 21:46
Optimaal iPhone 4 Bluetooth Apple Keyboard Gebruiken Fredzzz iPhone accessoires en onderdelen 0 17-08-10 21:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:28.