//

Oude foto combineren met een nieuwe foto

Oude foto combineren met een nieuwe foto discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al aardig was fotoapps doorgenomen, maar ik kan nou niet vinden wat ik zoek. Dus wie o wie heeft dė tip voor me? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-06-14, 17:36
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard Oude foto combineren met een nieuwe foto

Ik heb al aardig was fotoapps doorgenomen, maar ik kan nou niet vinden wat ik zoek. Dus wie o wie heeft dė tip voor me?

Ik heb een aantal oude fotos die zijn genomen begin jaren 50. Binnenkort ga ik weer naar die plek toe, en wilde ik op exact dezelde plek een nieuwe foto maken zoals het er vandaag uit ziet.
Dan wil ik ze links de oude foto en rechts de nieuwe foto waarbij ze zacht in elkaar overlopen.
Je ziet wel eens bijvoorbeeld van die oorlogsfotos van dday bijvoorbeeld (zeker de laatste week weer) waarbij je eenfoto tijdens de invasie gecombineerd ziet met tegenwoordig.
Zoiets moet toch op een ipad ook wel te maken zijn? De oude fotos heb ik al op de ipad staan.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-06-14, 21:54
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Nou, geen ideeen hier, maar de vraag heeft zich vandaag (met een ander artikel hier op de site) vanzelf opgelost. Adobe heeft vandaag Photoshop Mix uitgebracht en die doet exact wat ik wil. Zojuist m'n eerste foto gemaakt/bewerkt.
Een goede tip dus voor een ieder die dit ook eens wil proberen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe foto's weg door oude reservekopie Shizumasa iPhone algemeen 4 14-10-13 19:58
App voor het combineren van meerdere foto's tot één foto RBRCH iPhone Apps 5 06-12-12 15:35
Foto: Hoe foto's van oude (verloren) iphone overzetten naar nieuwe joekainie Muziek, foto & video 1 03-09-12 18:18
Foto: Foto's oude iPhone overzetten naar nieuwe Timovich Muziek, foto & video 1 15-12-11 23:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:06.