//

icloud mail apart email adres

icloud mail apart email adres discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn ipad, iphone en Macbook gebruik ik een al sinds ik de eerste iphone had een account voor zowel het Apple Id als ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-06-14, 01:06
frenske2002's schermafbeelding
frenske2002 frenske2002 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 12
Standaard icloud mail apart email adres

Op mijn ipad, iphone en Macbook gebruik ik een al sinds ik de eerste iphone had een account voor zowel het Apple Id als ook voor de icloud.
Nou wilde ik vandaag de mail voor Icloud configureren en nu wordt ik opeens gevraagd om een nieuw email adres voor @icloud.com aan te maken.

Nou is dat op zich geen probleem, vraag is alleen hoe kan ik mijn eerdere adres en alles wat daar me gekoppeld is samenvoegen met dit nieuw adres.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-06-14, 09:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frenske2002 Bekijk bericht
Nou is dat op zich geen probleem, vraag is alleen hoe kan ik mijn eerdere adres en alles wat daar me gekoppeld is samenvoegen met dit nieuw adres.
Apple ID's kan men niet samenvoegen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
email adres apple id wijzigen, adres bestaat niet meer deedhetzelf iPhone algemeen 3 26-01-14 12:40
Mail adres met @me.com krijgt geen mail meer schuurar iCloud 3 05-10-13 12:30
Zelfde email adres gebruiken bij mail beantwoorden als waarop mail binnen kwam ?. TheiDouven iPad algemeen 10 29-12-12 11:33
extra mail adres ivm icloud backup Guest-0510121725 iPhone algemeen 1 04-10-12 09:28
Tip: iPhone e-mail, reply-en met ander e-mail adres danielc iPhone algemeen 2 05-10-08 16:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:47.