//

Volledige functionele Ipad Ebook/PDF app gezocht

Volledige functionele Ipad Ebook/PDF app gezocht discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Ik ga een tablet kopen en daarbij is mijn oog zeker gevallen op de Apple Air. Maar ik zal deze tablet 60% gebruiken als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-08-14, 17:06
Akarikop Akarikop is offline
 
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 2
Wink Volledige functionele Ipad Ebook/PDF app gezocht

Hoi!

Ik ga een tablet kopen en daarbij is mijn oog zeker gevallen op de Apple Air. Maar ik zal deze tablet 60% gebruiken als Ereader (voornamelijk PDF bestanden) en dat voor mijn studie!

Daarom is het volgende van essentieel belang: (ik heb uren op internet gezocht en de enige oplossing tot dusver lijkt Acrobat Adobe voor een Windows tablet... Maar ik wil zo graag een Apple)

- De app moet PDF bestanden openen mét inhoudsopgave anders mag je een boek van 1000+ pagina's doorscrollen! (google books doet dit bijvoorbeeld niet en maakt er gescande pagina's van; images)
- De app moet markeringen en notities toestaan

And last but certainly not least:
- De app moet de gewijzigde (door notities en markeringen) PDF bestanden op kunnen slaan op een wijze dat een ander programma (bijvoorbeeld Adobe op mijn desktop) dit bestand herkent mét markeringen en notities aanwezig!

Ik heb zoveel programma's getest op mijn (Windows) desktop maar vooral de laatste vereiste lijkt te falen. Terwijl dit toch van essentieel belang is mocht ik een keer op iets anders dan mijn Tablet werken.

Bestaat deze App uberhaupt? En is het niet vreemd als dit niet zo bestaan, naar mijn mening stel ik hele reële eisen - een tikkeltje gebruiksvriendelijkheid.

Ik hoop echt echt echt dat iemand een goed idee heeft! Dan kan ik zeer binnenkort van een mooie Apple Air genieten!

Alvast bedankt!!

Timothy
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-08-14, 17:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akarikop Bekijk bericht
- De app moet PDF bestanden openen mét inhoudsopgave anders mag je een boek van 1000+ pagina's doorscrollen! (google books doet dit
Dat doe ik met PDF Expert. De TOC van een PDF document kan geopend worden in de statusbalk van de app;

Citaat:
- De app moet de gewijzigde (door notities en markeringen) PDF bestanden op kunnen slaan op een wijze dat een ander programma (bijvoorbeeld Adobe op mijn desktop) dit bestand herkent mét markeringen en notities aanwezig!
Ook dat kan met PDF Expert. Zelfs standaard Adobe stamps kunnen aangebracht worden;

Ik synchroniseer PDF Expert via DropBox met andere computers. Alle notities en annotaties verschijnen probleemloos in PDF software op die computers (Apple Preview en Adobe Acrobat Pro).
  #3  
Oud 29-08-14, 17:18
Akarikop Akarikop is offline
 
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 2
Standaard

Te gek om dit te horen!! Dus ik zit gebakken met PDF expert! Ik ga het meteen inkijken (mochten er nog andere suggesties zijn zou dat ook fijn zijn - dan heb ik wat vergelijkingsmateriaal!)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 augustus 2014 om 17:20 ----------

Ik zie nergens (ik ben nieuw op dit forum) een dikke vette thank you button... Maar goed, hierbij dan
  #4  
Oud 29-08-14, 17:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akarikop Bekijk bericht
Ik ga het meteen inkijken (mochten er nog andere suggesties zijn zou dat ook fijn zijn - dan heb ik wat vergelijkingsmateriaal!)
Bekijk het eens. Ik gebruik die app hoofdzakelijk voor redelijk complexe en omvangrijke wetenschappelijke PDF documenten. Succes gewenst.

http://www.iculture.nl/pdf-expert-5-...p-iphone-ipad/
Reageren

Labels
app, ebook, ereader, markeren, pdf



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
app gezocht: Pdf-reader met tv-out mogelijkheid rwflink iPhone Apps 2 15-11-09 17:28
PDF/eBook? Jensteh Desktop-applicaties 2 29-10-08 16:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:33.