//

Csv Mt940 bestanden Rabobank opslaan op iPad

Csv Mt940 bestanden Rabobank opslaan op iPad discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mensen. Ik heb een vraagje. Ik doe voor een paar zzp de boekhouding. Nu wil ik soms bij de klant de digitale bankafschriften downloaden. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-09-14, 12:27
HarrieAsian HarrieAsian is offline
• iOS 6.1.3
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 4
Post Csv Mt940 bestanden Rabobank opslaan op iPad

Beste Mensen.

Ik heb een vraagje. Ik doe voor een paar zzp de boekhouding. Nu wil ik soms bij de klant de digitale bankafschriften downloaden. Dit is met laptop geen probleem natuurlijk. Maar ik zou dit ook graag doen met mijn IPad. Maar ik krijg dit niet voor elkaar. Nu heb ik al wat andere browser en download app geprobeerd. Maar helaas lukt dit niet bij de site van de Rabobank. Ik kan het wel downloaden maar dan wordt het schermpje wat dan komt waar de bestanden klaar gemaakt worden opgeslagen. Maar het bestand waar het om gaat niet dus. Wie zou me advies kunnen geven wat ik nog kan proberen.

Gr. Harrie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mp3 bestanden op iPhone openen/opslaan scoop1 iPhone algemeen 0 14-11-12 19:22
iPad: Opslaan van Office2HD-bestanden op een NAS ? bertdiemen Jailbreak 0 01-01-12 13:43
Bestanden opslaan op iPhone pevi iPhone algemeen 8 25-01-08 20:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:32.