//

Normaal worden toch álle gegevens verwijderd als je een app verwijderd?

Normaal worden toch álle gegevens verwijderd als je een app verwijderd? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik dacht dat als je een app verwijderd dan ook meteen je gegevens werden verwijderd? Ik heb gmail (de Google mail app) op de Ipad ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-09-14, 21:22
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard Normaal worden toch álle gegevens verwijderd als je een app verwijderd?

Ik dacht dat als je een app verwijderd dan ook meteen je gegevens werden verwijderd?

Ik heb gmail (de Google mail app) op de Ipad Air gehad en deze per ongeluk verwijderd.
Dus zojuist de gmail app er weer op gezet.
Wat schetst mijn verbazing; zowel de lokatie waar hij eerst stond neemt hij weer in én al mijn oude gegevens pakt hij zo weer op.

Ik ben onderhands klaar met Google dus heb ik uit nijd ook DUCKDUCKGO als zoekmachine ingesteld maar vraag dus wel af of het van gmail klopt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle mails verwijderd en toch ruim 600MB bij gebruik. Brokie iPhone algemeen 10 27-12-14 10:56
Worden mijn Contacten verwijderd als ik met een gebruikte iPhone synchroniseer? SOETOE iTunes 0 04-03-11 18:01
Kan Cydia verwijderd worden ? elchor Jailbreak apps en thema's 4 09-09-09 16:17
Bij syncen worden telkens alle Apps verwijderd ReinB iTunes 4 10-09-08 11:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:37.