//

i books staan er wel maar kan ze niet openen

i books staan er wel maar kan ze niet openen discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) op mijn Ipad air heb ik met Itunes eigen epub boeken op gezet. Maar kan ze niet meer lezen na upate 8.02 Blijft maar zoeken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-10-14, 23:19
zanderover zanderover is offline
• iOS 7.0.4
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 14
Standaard i books staan er wel maar kan ze niet openen

op mijn Ipad air heb ik met Itunes eigen epub boeken op gezet. Maar kan ze niet meer lezen na upate 8.02 Blijft maar zoeken en geeft aan dat er geen ruimte genoeg is om ze te installeren.Er is nog 18gb ruimte. Alle boeken verwijderd en er 1 terug gezet maakt niets uit, rara ik weet het niet meer.grt Ton
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-14, 18:47
zanderover zanderover is offline
• iOS 7.0.4
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 14
Standaard

Iemand die iets weet? vandaag de Ipad hersteld heeft niets geholpen een ander uit de appstore er op gezet die werkt wel en heet Ebookreader
  #3  
Oud 14-10-14, 21:46
zanderover zanderover is offline
• iOS 7.0.4
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 14
Standaard

Ik heb de oplossing de ePubs die op mijn Windows pc staan gemaild naar een mailadres van de iPad en dan er opklikken en openen met iBook dan staan ze er en kan je ze lezen. Grt Ton
  #4  
Oud 14-10-14, 22:09
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Mooi dat het gelukt is Ton....zo zie je maar wat een beetje (zelf) nadenken op kan leveren.
  #5  
Oud 15-10-14, 14:46
25wilma 25wilma is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 82
Standaard

Bij mij lukte het ineen keer ook niet meer. Nu blijkt dat ik een Back-up moet maken van mijn iPad. Daarna kan ik mijn boeken toevoegen. Dit is de tweede keer na de update.Voor de update was dat geen probleem en kon de boeken toevoegen.

Blijf het raar vinden,wie weet heeft een ander hier wat aan
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Muziek via Itunes lijken wel op mijn Iphone te staan maar staan er niet op Marmuis Muziek, foto & video 0 27-02-13 11:49
Muziek: Covers staan wel bij Albums maar niet bij artiesten alonsofo1 Muziek, foto & video 0 15-01-12 13:07
Foto: Foto's staan op Iphone maar kan ze niet meer zien gitano Muziek, foto & video 3 08-09-09 23:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:13.