//

Hoe stop ik dat apps in achtergrond blijven hangen automatisch?

Hoe stop ik dat apps in achtergrond blijven hangen automatisch? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraagje: wij hebben een ipad air 16gb die (15-10) vervangen is door Apple. De storingsmelding was dat hij bevroor. Met andere woorden, op een bepaald ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-10-14, 13:43
heisa69 heisa69 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Zeist
Berichten: 17
Question Hoe stop ik dat apps in achtergrond blijven hangen automatisch?

Vraagje: wij hebben een ipad air 16gb die (15-10) vervangen is door Apple. De storingsmelding was dat hij bevroor. Met andere woorden, op een bepaald moment kon hij alleen nog maar uitgezet en weer aangezet worden omdat hij anders met name Facebook, google en nog een aantal applicaties niet meer opende. Zojuist hetzelfde probleem. Toen ik het na ging kijken stonden er maar liefst 16 apps open. Allemaal gesloten opnieuw opgestart en hij draaide weer als een tierelier. Is het mogelijk in te stellen dat als ik een app sluit deze dan ook echt sluit en niet op de achtergrond mee blijft draaien? Bedankt voor de (hopelijk) helpende respons op mijn vraag.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Message berichten blijven bewaard op ipad hoe kan ik dat verwijderen? Baer iPad algemeen 2 08-06-14 13:50
Help ! Apple Store Apps blijven hangen op wachten wat nu !?!? iPhoneWolfGirl iPhone algemeen 2 17-08-12 09:22
Hoe voorkom je dat iPhone apps automatisch op je iPad komen? iphoonnoob iPad algemeen 4 18-05-12 10:43
Apps blijven op achtergrond draaien :s PearLRoX iPhone Apps 20 08-07-10 13:52
achtergrond wijzigen hoe moet dat? Frank Nusteen Archief 3 22-03-08 17:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:26.