//

Excel voor iOS gratis?

Excel voor iOS gratis? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) 6 november kwam het bericht naar buiten dat Microsoft de office apps gedeeltelijk gratis zou gaan maken. Hierop heb ik Excel weer gedownload en ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-11-14, 15:54
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard Excel voor iOS gratis?

6 november kwam het bericht naar buiten dat Microsoft de office apps gedeeltelijk gratis zou gaan maken.
Hierop heb ik Excel weer gedownload en ook in de App-Store geeft Microsoft aan dat het gedeeltelijk gratis is en dat je in moet loggen met je outlook account.
Dit heb ik gedaan, maar de bestanden zijn nog steeds 'alleen maar lezen'.
Hebben jullie andere ervaringen?
Zo ja dan hoor ik het graag.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-11-14, 17:57
wblink's schermafbeelding
wblink wblink is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gendt
Berichten: 250
Standaard

Werkt hier gewoon.
__________________
Willem.
  #3  
Oud 08-11-14, 18:19
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Oke ik ben nu even aan het testen gegaan.
Nieuwe bestanden kan ik bewerken, bestanden die ik al langer bewerk niet.
Deze 'oude' bestanden had ik van dropbox naar onedrive gekopieerd, maar dat mag volgens mij niet uitmaken.
Of zitten er beperkingen aan het aantal tabbladen in je bestand, waardoor Excel-'lite' de bewerkingen niet uit wil voeren?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 november 2014 om 17:50 ----------

Ik ben er achter gekomen.
Excel wil geen bestanden bewerken als je het tabblad beveiligd hebt.
Ik had beveiligde cellen en onbeveiligde cellen in een beveiligd tabblad.
Nadat ik op mijn Mac de beveiligging eraf had gehaald stond Excel de bewerking toe.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 november 2014 om 18:11 ----------

En de belofte van Microsoft, dat Excel voor iOS net zo werkt op je iPad als op je PC is helaas niet helemaal waar.
De voorwaardelijke opmaak in mijn bestanden worden helaas niet correct overgenomen.
Jammer, jammer, jammer.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 november 2014 om 18:14 ----------

Ik moet trouwens wel aangeven dat voorwaardelijke opmaak, anders dan op een PC lastig is.

Laatst gewijzigd door KvdS; 08-11-14 om 19:13.
  #4  
Oud 28-11-14, 15:27
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht

En de belofte van Microsoft, dat Excel voor iOS net zo werkt op je iPad als op je PC is helaas niet helemaal waar.
De voorwaardelijke opmaak in mijn bestanden worden helaas niet correct overgenomen.
Jammer, jammer, jammer.


Microsoft heeft nu ook de voorwaardelijke opmaak 'opgepakt', want het werkt nu goed na de laatste updates, zowel op Excel voor iOS en nu ook op Office voor Mac 2011.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke app voor Word Excel op iPad varebrand iPad Apps 9 29-11-13 20:48
excel voor Ipad probleem met samengevoegde cellen Bvdknaap iPad Apps 0 13-09-11 00:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:03.