//

Probleem met Airprint HP5520.

Probleem met Airprint HP5520. discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, ik probeer een probleem op te lossen voor een buurvrouw. Zij heeft een iPad met een HP5520 Photosmart printer. Tot voor kort kon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-12-14, 23:57
WimR WimR is offline
 
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 10
Standaard Probleem met Airprint HP5520.

Hallo allen, ik probeer een probleem op te lossen voor een buurvrouw.
Zij heeft een iPad met een HP5520 Photosmart printer. Tot voor kort kon zij (mailtjes en dergelijke) printen vanaf haar iPad door middel van airprint, maar dat lukt tegenwoordig niet meer.
Ik heb gecheckt, de printer heeft verbinding met haar Wi-Fi netwerk en haar iPad (uiteraard) ook. Wie kan mij een hint geven waar ik naar kan kijken om haar probleem op te lossen. Het hoeft natuurlijk niet persé een iPad probleem te zijn, kan ook in de HP App zitten of in de instellingen van de printer zelf. Jullie tips zijn van harte welkom.......
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
AirPrint gobiuspictus iPhone algemeen 5 29-10-14 16:10
Airprint met Canon MP560 Ipadderphone iPhone algemeen 1 03-06-11 16:40
AirPrint berndbousard iPhone algemeen 5 29-03-11 12:24
vreemd probleem: Airprint mogelijkheid verschijnt niet op ios 4.2.1 Mohawk Mandjong iPhone algemeen 6 10-03-11 15:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:53.