//

Bladeren met hoofdbewegingen

Bladeren met hoofdbewegingen discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Okay, sinds iOS7 zou het dus technisch mogelijk moeten zijn om met hoofdbewegingen je iPad te kunnen bedienen. Dit gaat via Algemeen > Toegankelijkheid > ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-03-15, 21:33
Repelstale Repelstale is offline
• iOS 11.0
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 11
Standaard Bladeren met hoofdbewegingen

Okay, sinds iOS7 zou het dus technisch mogelijk moeten zijn om met hoofdbewegingen je iPad te kunnen bedienen. Dit gaat via Algemeen > Toegankelijkheid > Schakelbediening. Je kunt dan als input instellen Camera, en dan hoofdbewegingen.

Die kennis heb ik. Wat mij niet lukt is ermee doen waar ik het voor wil gebruiken, namelijk bladzijden omslaan, te weten bladmuziek. Het gaat om een gewoon Pdf-bestand, dat ik zowel in iBooks als Adobe op mijn iPad kan zetten. Maar hoe kun je nu gemakkelijk met hoofdbewegingen bladeren?

PS De app MagicReader zou dat los van iOS moeten kunnen, maar die app is verwaarloosd en crasht steeds onder iOS8. So don't even go there
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-03-15, 22:36
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Ik kende het feature niet, maar het lijkt anders te werken (individueel door alle UI elementen lopen) dan jij het wil gebruiken:

iOS 7 includes the ability to control your iPhone or iPad using head movements [video] | 9to5Mac
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 29-03-15, 22:39
Repelstale Repelstale is offline
• iOS 11.0
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 11
Standaard

Dat vrees ik ook, maar ik hoop dat iemand een werkwijze ziet hoe hij de gesture based controls kan gebruiken om te bladeren. Mij lukt het niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
door iphone bladeren met root rechten how to en batterij percentage schakelaar os 3.0 mit4all Archief 1 11-05-09 14:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:09.