//

Bijwerken van apps op mijn Ipad

Bijwerken van apps op mijn Ipad discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Via de Appstore krijg ik bericht dat er enkele apps bijgewerkt moeten worden. Er wordt dan weer om een wachtwoord gevraagd. Ik heb verschillende adressen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-04-15, 11:32
redcap redcap is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 66
Standaard Bijwerken van apps op mijn Ipad

Via de Appstore krijg ik bericht dat er enkele apps bijgewerkt moeten worden.
Er wordt dan weer om een wachtwoord gevraagd.
Ik heb verschillende adressen met verschillende wachtwoorden.
Er wordt steeds naar een wachtwoord gevraagd van een adres dat ik als veiligheidsadres heb staan.
Hoe krijg ik het nou voor elkaar dat er een ander adres wordt gevraagd waar ik het wachtwoord wel van heb?
Heb al de app's verwijderd en weer gedownload, maar dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Waarom vraagt het programma bij bijwerken toch steeds om een wachtwoord. ik word er gek van.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-04-15, 11:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door redcap Bekijk bericht
Waarom vraagt het programma bij bijwerken toch steeds om een wachtwoord. ik word er gek van.
In de metadata van een app staat het Apple ID (annex mail adres) waar de app oorspronkelijk mee aangekocht werd. Als je meerdere Apple ID's gebruikt kan het zijn dat dus het wachtwoord gevraagd wordt van het Apple ID waar de app oorspronkelijk mee aangekocht werd.

Er is dus geen enkele reden om gek te worden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Enkel apps geïnstalleerd met mijn account verwijderen van iPad Morsyd iPad Apps 1 17-12-13 17:16
Na de update naar iOS7 van mijn iPad kan ik niet meer de apps verwijderen" WillemAntoon iPad Apps 4 01-10-13 18:41
het adresboek bijwerken via de pc naar mijn ipod gotcha98 iPad algemeen 1 30-10-11 08:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:20.