//

Foto diashow voor google drive

Foto diashow voor google drive discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vrijwel al mijn fotos op google drive staan en gebruik gdrive voor het maken van een fotodiashow op mijn ipad. Sinds kort krijg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-05-15, 22:38
bertus51 bertus51 is offline
 
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 23
Standaard Foto diashow voor google drive

Ik heb vrijwel al mijn fotos op google drive staan en gebruik gdrive voor het maken van een fotodiashow op mijn ipad.
Sinds kort krijg ik een foutmelding als ik in de gdrive-app de google drive map wil openen, heb gdrive opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt niet.
Iemand ervaring met dit probleem of zijn er alternatieven voor een diashow app voor clouddiensten?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-05-15, 17:16
bertus51 bertus51 is offline
 
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 23
Standaard

Na een aantal dagen met foutmeldingen doet gdrive het "zomaar" ineens weer als vanouds.
Ik zie in de app store dat er op 2 mei een update van gdrive heeft plaatsgevonden.
Dus.... klaar,
Gr. Ber
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Meerdere foto's tegelijk uploaden dropbox/google drive Crimineeltje iPhone Apps 1 25-03-15 11:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:16.