iBooks laat me geen nieuwe boeken downloaden discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Mijn probleem is dat iBooks sinds de vorige update boeken die ik wil downloaden niet meer aan de bibliotheek toevoegd. Ik kon een fragment ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iBooks laat me geen nieuwe boeken downloaden
Hi,
Mijn probleem is dat iBooks sinds de vorige update boeken die ik wil downloaden niet meer aan de bibliotheek toevoegd. Ik kon een fragment downloaden (lukt nu ook niet meer), maar zodra je het hele boek wil, verdwijnt het uit de bibliotheek. De app rebooten gaat niet, er zijn geen beschikbare updates en verwijderen kan ook niet. Daarnaast heb ik nog een vraag: boeken welke ik eerder verwijderd heb, blijven nog bestaan ik de cloud. Hoe kan ik ze hier ook verwijderen? Ik zal erbij zeggen dat ik geen flauw idee heb wat een zogenaamde jailbreak is. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Vreemd probleem, gekke oplossing: hard reset de device (betreft het een iphone of ipad?) eens volledig.
Dat lost vaak van alles op |
Labels |
downloadprobleem, ibooks |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Boeken zoeken in iBooks | JohGHahn | iPad Apps | 3 | 10-04-12 13:12 |
iBooks problemen: Downloaden boeken lukt niet en pdf's worden niet getoond | erwinKrol | iPhone algemeen | 17 | 24-06-10 11:45 |
|
|