//

iBooks gelezen boeken markeren

iBooks gelezen boeken markeren discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Bestaat er een andere mogelijkheid dan een categorie Gelezen aan te maken en de gelezen boeken daarin te verplaatsen om gelezen boeken te markeren? Mvg, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-10-15, 15:04
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard iBooks gelezen boeken markeren

Bestaat er een andere mogelijkheid dan een categorie Gelezen aan te maken en de gelezen boeken daarin te verplaatsen om gelezen boeken te markeren?

Mvg, Vic
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-10-15, 20:37
Guest-20170917003111
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Je kunt in de 'boekenkast' weergave zelf de volgorde waarin de boeken staan veranderen, en zo gelezen boeken naar achteren/onderen verplaatsen, ongelezen boeken naar voren en 't boek waarin je bezig bent helemaal vooraan (bijvoorbeeld); dit kan per categorie - maar niet voor 'alle boeken'.
  #3  
Oud 19-10-15, 13:27
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Kunt u me misschien even melden hoe je een boek naar boven of beneden verplaatst, want dat lijkt me niet te lukken hoor.
  #4  
Oud 19-10-15, 14:47
Guest-20170917003111
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ga mijn best doen (en hoop dat het voor 8.4 hetzelfde werkt als voor 9 waar ik op zit):

Als je een verzameling kiest (anders dan 'alle', maar 'PDF' of 'Boeken' is ook al goed), en je kiest daaronder het tabje voor 'Boekenkast' dan heb je rechts bovenin een linkje/knopje 'Selecteer'. Als je daarop tikt verschijnen niet alleen links selectierondjes, maar rechts ook vakjes met lijntjes erin. Als je die laatste naar boven of beneden sleept gaat de titel mee, en maken de andere titels (zo nodig) plaats om de gesleepte titel tussen te voegen waar je maar wilt.

Dit is in lijstweergave (die je linksboven kunt kiezen). Als je miniatuurweergave hebt gekozen kun je (ook na rechtsboven 'selecteer' te hebben gekozen) de miniaturen van je boeken direct slepen.

Als de volgorde naar je zin is nog even rechtsboven 'gereed' aantikken en klaar is ... Vic

Hoop dat het verhaal zo duidelijk is.


PS je en jij zeggen mag ook hoor, anders voel ik me zo oud ;-)
  #5  
Oud 19-10-15, 15:30
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Ok, thx. Gevonden
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gelezen boeken markeren Hans Nuenen iPad algemeen 2 18-06-13 21:58
Email markeren als gelezen? pollie iPhone algemeen 30 19-09-12 23:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:04.