//

iPad Pro en Office 365 via iTunes - geklooi met het abonnement

iPad Pro en Office 365 via iTunes - geklooi met het abonnement discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi. Ik heb een iPad Pro en die heeft een fijn groot scherm waarop het prima werken is met Excel en Word. En dus nam ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-01-16, 02:13
Hautje's schermafbeelding
Hautje Hautje is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Millingen a/d Rijn - of all places
Berichten: 38
Standaard iPad Pro en Office 365 via iTunes - geklooi met het abonnement

Hoi. Ik heb een iPad Pro en die heeft een fijn groot scherm waarop het prima werken is met Excel en Word. En dus nam ik een abonnement op Office. Eerst een gratis proef abo bij Microsoft maar dat heb ik na 1 maand geannuleerd omdat een abonnement via iTunes goedkoper is.
Ik heb de afgelopen weken op de iPad gewerkt en op mijn iPhone en laptop. Zonder problemen. Maar vandaag kan ik ineens geen bestanden meer bewerken op mijn iPad Pro. "Abonnement is verlopen", en "geen geldig abonnement" ? Als ik naar mijn Microsoft Account ga staat daar inderdaad bij Office 365 "abonnement verlopen". Ga ik naar iTunes dan staat daar dat ik wel een geldig Office 365 personal abonnement hebt - automatisch verlengen incluis. Ik kan wel inloggen met mijn iPhone, maar ik wil natuurlijk niet gaan excel-prutsen op mijn iPhone scherm maar op mijn iPad. <grrr> Overbodig om te zeggen dat ik wel vermoedde dat er @$%$@$ van zou komen toen ik dat abonnement aan ging. Het zal ook eens een keer zonder problemen gaan, bij Microsoft. Ik heb de helpdesk van Apple/iTunes vanmiddag gebeld en daar was men lekker vlot met helpen: daarvoor moet je bij Microsoft zijn - wij kunnen daar geen support op geven. Nou lekker dan. Wel een abo gekocht in de Appstore, hoor.
Enfin. De hulppagina's van Microsoft kan ik ook al de hele dag niet bereiken dus het schiet allemaal lekker op. Jawel, ik ben sjagerijnig
Als iemand een idee heeft dan hoor ik dat heel graag.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-01-16, 11:34
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Geen oplossing, maar wel een tip voor volgende keer:

Een jaarabonnement is op Amazon.de goedkoper dan iTunes (nu €44,89 voor de 1 PC versie en €66,98 voor de 5 PC versie). Je kunt met die sleutel gewoon de NL versie gebruiken.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 03-01-16, 13:10
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Als het verlopen is, kan je het in jouw Ms-account toch ook weer activeren met de sleutel die je op iTunes hebt gekregen?
Hoe dan ook, als je het op een Windows Pc installeert/activeert, dan werkt het daarna ook op alle mobiele toestellen.
  #4  
Oud 03-01-16, 15:29
aevries aevries is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 144
Standaard

Is het live account het zelfde als jouw Itunes account? Zo nee, log off met MS account en login met Itunes account. Wel eerst een back up maken van je bestanden.
  #5  
Oud 03-01-16, 17:32
wblink's schermafbeelding
wblink wblink is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gendt
Berichten: 250
Standaard

Misschien overbodig: MS ziet de IPad Pro als extra desktop, NIET als tablet.

Later: OOPS, is blijkbaar door MS aangepast ....
__________________
Willem.

Laatst gewijzigd door wblink; 03-01-16 om 17:51.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Office 365 wvy Desktop-applicaties 3 06-04-14 20:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:59.