In Kypass 3 icloud gebruiken discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb Kypass 3 op mijn iPad staan. Het moet mogelijk zijn om een backup in icloud op te slaan. Als je een nieuw ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
In Kypass 3 icloud gebruiken
Hallo,
Ik heb Kypass 3 op mijn iPad staan. Het moet mogelijk zijn om een backup in icloud op te slaan. Als je een nieuw bestand aanmaakt, staat er in venster: Dropbox gebruiken. Google Drive gebruiken. iCloud gebruiken. Daarachter staan van die schuifknoppen om ze aan of uit te zetten, maar die werken niet. Als ik dan bij de instellingen van het programma kijk, kan ik wel dropbox aanzetten, maar icloud wordt nergens meer genoemd. Ik wil het graag in icloud. Wie kan helpen? Bij voorbaat dank. Ineke ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 juni 2016 om 15:50 ---------- Het is al opgelost! Bleek ik in de instellingen van mijn iPad iClouddrive niet aan te hebben staan. Toch bedankt. Ineke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gmail gebruiken of Icloud | Jacqii1011 | iCloud | 12 | 11-10-13 15:51 |
iCloud gebruiken als extra opslagruimte? | sannewouda | iCloud | 12 | 20-01-12 18:19 |
Planet adres gebruiken met iCloud | The Raptor | iCloud | 7 | 18-10-11 01:32 |
|
|