//

Fotoalbun app

Fotoalbun app discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand een tip of suggestie voor een leuke foto album app? Ik zoek een app die indien mogelijk volgende eigenschappen graag zou hebben, - Binnen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-06-16, 16:35
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard Fotoalbun app

Iemand een tip of suggestie voor een leuke foto album app? Ik zoek een app die indien mogelijk volgende eigenschappen graag zou hebben,
- Binnen een album verschillende sorteer mogelijkheden, per datum, zoals toegevoegd, per lokalisatie (indien aanwezig) ... Of de volgorde van de foto's op een eenvoudige wijze kunnen aanpassen.
- Aantal foto's en het formaat ervan per album pagina kunnen instellen. Of foto collages kunnen maken op een pagina.
- Foto's tussenvoegen in een reeds aangemaakt album, dus niet enkel toevoegen aan het einde van het album.
- Teksten en opmerkingen toevoegen aan een album pagina, of naast of onder een foto. Dus niet tekst op foto aanbrengen. En van deze tekst eigenschappen zoals lettertype, tekengrootte, achtergrondkleur en zo kunnen instellen.
- Foto's uit de IOS filmrol kunnen gebruiken
- Diavoorstelling van een album maken
- Alle andere leuke functies zijn natuurlijk ook welkom

Mocht ik me überhaupt vergissen en dat de meeste van deze functie toch mogelijk zouden zijn met de IOS foto app, lees ik hier natuurlijk ook wel graag.

Mvg, Vic
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-07-16, 11:41
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Niemand een tip of suggestie? Wat doen jullie dan hoe ordenen jullie dan foto's? gewoon albums.in de iOs foto app aanmaken? En missen jullie dan toch niet bepaalde mogelijkheden? Ik mis vooral er geen commentaar of tekst bij kunnen plaatsen en foto's kunnen tussenvoegen of herschikken.. De diavoorstelling vind ik wel leuk en ok. Of alle foto's gewoon in filmrol laten staan en ze daar bekijken? Dan kun je toch na verloop van tijd de bomen niet meer van het bos onderschijden?
  #3  
Oud 03-07-16, 11:53
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk dat ge de werkwijze van zelfgemaakte albums in de iOS Foto's app nog niet begrepen hebt. Een zelfgemaakt album is geen echt album. Het is een index met verwijzingen naar foto's in de Filmrol. Dus, al die dingen die gij wilt kunt ge niet uitvoeren op die index (met thumbnails).

Als er al een app bestaat die alles kan wat gij wilt dan zal die app toch alle foto's uit de Foto's sandbox (/Media/DCIM/...) moeten kopieren. Naar zo'n app moogt ge zelf zoeken in de App Store. Succes verder.
  #4  
Oud 03-07-16, 19:32
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Thx voor de reactie, enkel een beetje spijtig dat er niet echt iemand een suggestie doet welke app ik zou kunnen gebruiken, of die jullie gebruiken. Dat deze te vinden zijn in de App Store, dat wist ik eerlijk gezegd ook wel hoor en mocht ik er zelf een geschikte gevonden hebben had ik deze vraag niet opgestart. Maar alleszins bedankt voor de moeite.

Mvg, Vic
  #5  
Oud 03-07-16, 20:49
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Ik zie dat HashPhotos gratis is in de appstore, misschien kan je die eens proberen ;-)

https://itunes.apple.com/nl/app/hash...685784609?mt=8
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
  #6  
Oud 04-07-16, 11:25
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Thx voor de tip. Gisteravond al eens snel geïnstalleerd, maar zal er vanavond of zo er nog eens verder moeten naar kijken om de opzet te begrijpen denk ik.

Laatst gewijzigd door Vic55; 06-07-16 om 22:48.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
na ios 7 werken Ohra app Visa app en Ziggo app niet meer schollie47 iPad Apps 2 18-10-13 16:30
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store klaverentwee Ontwikkelen voor iOS 2 10-01-11 20:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:19.