//

GoPro app en iPad mini iOS 10 beta

GoPro app en iPad mini iOS 10 beta discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mensen, Ik trek momenteel door zuid oost Azië. Ik heb een Gopro 4 Hero, iPhone 6 en de laatste iPad mini bij. Op de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-07-16, 10:35
chonazz chonazz is offline
• iOS 8.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 152
Standaard GoPro app en iPad mini iOS 10 beta

Beste Mensen,

Ik trek momenteel door zuid oost Azië. Ik heb een Gopro 4 Hero, iPhone 6 en de laatste iPad mini bij. Op de iPhone en de iPad heb ik iOS 10 staan, laatste beta. Ik vond deze stabiel genoeg om mee te reizen. Alleen wil de Gorpo app het niet doen op m'n iPad. Gisteren kwam er een update uit, deze heeft het probleem ook niet opgelost. App start dan wel dan niet op maar blijft volledig unresponsive. Vervelend omdat m'n sd kaart in de Gopro bijna vol is, op m'n iPhone is geen plek.
Iemand die hetzelfde probleem heeft? Of iemand waarbij de app het wel doet in dezelfde setup?

Ik hoor het graag, alvast bedankt,
Jonas
__________________
www.unaffordable.net --> about all the things I can't afford.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad 2 downgraden van IOS 7 beta naar IOS 6 Bierkers Ontwikkelen voor iOS 6 02-09-13 21:33
GoPro app Joeri75 iPhone Apps 0 19-08-13 19:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:31.