//

Vraag over opslaggebruik

Vraag over opslaggebruik discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen, Heb even een vraag waar jullie mij misschien mee kunnen helpen. Ik ben net een dag terug van vakantie en heb daarbij met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-08-16, 00:36
Sjedow Sjedow is offline
 
• 9.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2016
Berichten: 2
Standaard Vraag over opslaggebruik

Hey mensen,

Heb even een vraag waar jullie mij misschien mee kunnen helpen.
Ik ben net een dag terug van vakantie en heb daarbij met mijn nieuwe iPad pro 9.7 een hoop foto's / video's gemaakt. Met de app IMovie, heb ik hier een mooie film van gemaakt. Nu is het echter zo dat mijn iCloud opslag à 5gb vrijwel helemaal vol zit. 4,5 Gb wordt gebruikt door mijn app Foto's. Nu vraag ik mij af: als ik video's in de foto app verwijder, worden deze dan ook verwijderd in mijn film die ik in IMovie gemaakt heb?

Graag wil ik de film bewaren maar vind het daarbij ook onzin als ik alle "losse" video's nog een keer moet bewaren. Lijkt mij een beetje dubbelop.

Kan het daarnaast ook zijn dat wanneer ik een film maak in iMovie, de bestandsgrootte ook veel kleiner wordt van de video's? Mij 'foto' app gebruikt nu 4,5 Gb terwijl iMovie 800 Mb gebruikt (waarvan volgens mij een 700mb door de app zelf, en 100 Mb van de film???)

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-08-16, 10:28
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik durf niet te zeggen of het blijft staan of niet. maar het eerste waar ik aan denk is om 5 of 10 wegwerp foto's te maken en een nieuwe film daarvan te maken. Vervolgens de wegwerpfotos weggooien en kijken wat er gebeurd.
Dan heb je ook je antwoord lijkt mij.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
vraag over lockscreen, makkelijke vraag? robm Jailbreak apps en thema's 2 12-06-11 13:03
vraag. jeroenski Jailbreak 1 04-07-10 20:47
Vraag. FreakyFlor Archief 1 18-08-08 19:23
iPhone 1e gen.: 2.0 >1.1.4 vraag edob Unlock 5 03-08-08 21:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:10.