iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad Apps (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f123/ipad-apps-games/f124/ipad-apps/)
-   -   Kopen niet mogelijk (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f123/ipad-apps-games/f124/ipad-apps/174415-kopen-niet-mogelijk.html)

john wings 17-09-16 18:08

Kopen niet mogelijk
 
Bij het afsluiten van een netflixabonnement via de AppStore krijg ik steeds de melding "kopen niet mogelijk" met de tekst dat het abonnement slaat op een app die met een ander Apple id is gekocht. Dit is echter onmogelijk aangezien ik maar 1 Apple id heb.
Is begonnen na update naar iOS 10. Iemand enig idee?

Beech43 26-09-16 11:12

Een keer uit- en inloggen ?

FridgeNL 26-09-16 11:14

Neem een abonnement via de site van Netflix en gebruik je login/pass in de app ;-)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:56.