//

Verwijderen app Facebook lukt niet op iPhone/ ipad

Verwijderen app Facebook lukt niet op iPhone/ ipad discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb van alles geprobeerd om de app van Facebook te wijderen . Eerst geprobeerd op het beginscherm , door op de picon te drukken, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-10-16, 10:25
jalea jalea is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 58
Standaard Verwijderen app Facebook lukt niet op iPhone/ ipad

Ik heb van alles geprobeerd om de app van Facebook te wijderen . Eerst geprobeerd op het beginscherm , door op de picon te drukken, bij x dan verwijderen . Het verwijderen op het begin scherm lukt, echter de app fb blijft zichtbaar bij " Instellingen " aan de linker zijde tussen de andere apps .

Vervolgens ben ik gegaan naar instellingen /algemeen / beheer opslagruimte / beheer opslag / . Tussen de andere apps staat fb nog , 151,4MB, echter het icoontje van fb is veranderd in kleine vierkante hokjes met daarin een 3 tal cirkels. Ik klik op dit icoontje en kan de app verwijderen. Ik start vervolgens de iPad weer op . Tot mijn verbazing is het door mij verwijderde typische fb icoontje weer aanwezig met de 151 mb, pff. Ook bij instellingen staat nog steeds fb blauwe icoontje , linkerzijde , met rechts de mededeling dat fb is geïnstalleerd . Daarna probeerde ik , als test , aangezien op het begin scherm geen fb app aanwezig is, deze opnieuw , via de app store te instaleren. Ik krijg bij de app fb in de Appstore tijdens het installeren een melding " This update is temporarily unavaible " . Maw wat ik ook doe, het lukt niet meer op de app te verwijderen maar ook niet te installeren .

Wat doe ik verkeerd ?

Mijn hoop is op het forum gevestigd.

Jale
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-11-16, 20:19
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

zou het ook via software kunnen proberen (wondershare safe eraser bv ) of rechtstreeks bv via 3uTools de app facebook daar verwijderen
  #3  
Oud 02-11-16, 20:55
jalea jalea is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 58
Standaard

Dank je wel voor de tip. Zojuist een een update van Apple erop gezet 10.3 en jawel door de update kon ik de app verwijderen c.q. Installeren.

Jalea
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's verwijderen van iPad lukt niet iMarkb iPad Apps 2 28-03-14 16:41
iPad 1 : Facebook app installeren lukt niet. Xplod iPad algemeen 14 03-01-14 18:40
Fotoalbum van iPad verwijderen lukt niet idegroot1 iPad algemeen 2 24-06-13 19:51
Verwijderen app's lukt niet PearLRoX iPhone Apps 0 26-08-10 23:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:15.