//

fiets navigatie

fiets navigatie discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds kort een nieuwe iPad 2 met cellulair, speciaal gekocht om europesche kaarten te downloaden en om als fietsnavigatie te gebruiken. In ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-04-17, 12:56
jgz jgz is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2015
Berichten: 8
Standaard fiets navigatie

Hallo,

Ik heb sinds kort een nieuwe iPad 2 met cellulair, speciaal gekocht om europesche kaarten te downloaden en om als fietsnavigatie te gebruiken.
In de appstore staan zoveel apps dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Wie kan mij een of meerdere goede apps adviseren voor fietsnavigatie en om europesche kaarten te downloaden.

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-04-17, 13:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jgz Bekijk bericht
Wie kan mij een of meerdere goede apps adviseren voor fietsnavigatie en om europesche kaarten te downloaden.
Ik gebruik Navigon (in velomodus) en Naviki. Uiteraard op een iPhone. Op een velo met een iPad navigeren zie ik niet zitten. Navigon en Naviki werken ook op een iPad.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opzoek naar navigatie app voor brommer/fiets courske iPhone Navigatie 3 21-05-13 11:41
Tom Tom navigatie app werkt niet voor fiets Willemkuipers iPhone Navigatie 3 31-08-12 11:55
Fiets navigatie Every Trail giljom iPhone Navigatie 17 21-01-11 19:58
Hardware: Navigatie en iphonehouder voor de fiets herk0039 iPhone Navigatie 3 15-11-09 12:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:42.