//

Map verwijderen uit notities

Map verwijderen uit notities discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Bij het aanmaken van een map in NOTITIES heb ik een typfout gemaaakt. Ik heb een nieuwe map gemaakt en wil nu de oude ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-05-17, 10:27
plmtsbda plmtsbda is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 13
Standaard Map verwijderen uit notities

Hallo,

Bij het aanmaken van een map in NOTITIES heb ik een typfout gemaaakt. Ik heb een nieuwe map gemaakt en wil nu de oude verwijderen. Dat lukt niet. Na verwijderen komt de map telkens weer terug.

Groet, Bart
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-05-17, 10:40
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

In iOS 9 en 10 zou dat zonder problemen moeten werken. Heb het net getest. Of dat in iOS 6.1.3 op jouw iPad 3 ook zo werkt weet ik niet niet meer. iOS 6 is te lang geleden. Probeer het anders eens met een Mac of PC op www.icloud.com
  #3  
Oud 10-05-17, 11:18
plmtsbda plmtsbda is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 13
Standaard

Dag Timosha,

Bedankt voor je reactie.
Ik had al een paar jaar niet meer gecommuniceerd via het forum, en had er niet bij stil gestaan dat mijn profiel niet meer klopte. Ik heb dat aangepast.

Ik gebruik versies 9 (Ipad) en 10 (Iphone).
De communicatie tussen Ipad en Iphone werkt. Ik kan de map op beide apperaten verwijderen, maar het resultaat blijft gelijk. Automatisch komt de map na een paar sekonden weer terug.

Groet,
Bart
  #4  
Oud 10-05-17, 11:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Zoals ik voorheen schreef: hier werkt dat wel. Heb het getest. Eventueel doet de Ubiquity Daemon (iCloud Daemon) moeilijk op een van de toestellen. Voer een harde reset uit op beide toestellen en probeer het nog eens.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Notities in ios 9.0.2 Rapp iPhone algemeen 0 18-10-15 10:53
notities weg frits2 iPhone algemeen 17 21-06-12 09:48
Filmrol verwijderen SMS historie verwijderen alvin_silvrants Muziek, foto & video 7 27-09-09 09:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:43.