//

Mail app. Mails in submap plots onzichtbaar

Mail app. Mails in submap plots onzichtbaar discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Een klein vraagje in verband met de IOS Mail app. Ik gebruik hoofdzakelijk een outlook account met deze mail app. Nu heb ik een aantal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-06-17, 14:33
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard Mail app. Mails in submap plots onzichtbaar

Een klein vraagje in verband met de IOS Mail app. Ik gebruik hoofdzakelijk een outlook account met deze mail app. Nu heb ik een aantal submappen of postbussen onder de outlook account aangemaakt, naar waar ik af en toe bepaalde mails verplaats. Nu zag ik gisteren bij het openen van een van deze sub postbussen eerst in de linkse kolom wel een aantal mails vermeld staan, maar bijna ogenblikkelijk verdween dit lijstje en kreeg ik de aanduiding dat er geen mails in deze postbus zitten. Als ik via een gewone webbrowser naar outlook ga zie ik daar nog altijd de mails die in elk van die submappen zich bevonden. Als ik nu een nieuwe mail naar een van die submappen verplaatst is die wel ook via Ios mail app zichtbaar. Dus dacht ik misschien een of andere instelling, waardoor oudere mails of zo niet meer zichtbaar zijn of zoiets, maar ik kan dit niet vinden. Iemand die soms het probleem kent, en me een tip kan bezorgen.

Mvg, Vic
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-06-17, 09:48
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Bij Instellingen -> Mail -> Accounts ->"Naam mailaccount"-> Account -> Synchr. e-mail kun je instellen voor welke tijdsperiode je de e-mail wil synchroniseren. Wat heb je hier ingesteld?
  #3  
Oud 27-06-17, 09:54
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Thx voor de reactie.

1 Week heb ik daar ingesteld staan. Wat stel ik daar dan het beste in?
  #4  
Oud 27-06-17, 10:01
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vic55 Bekijk bericht
Thx voor de reactie.

1 Week heb ik daar ingesteld staan. Wat stel ik daar dan het beste in?
Dat is natuurlijk afhankelijk van wat je zelf wil.
Maar als de mails in de map die je hierboven aangeeft ouder zijn dan 1 week dan verklaart jouw instelling dat je deze mails niet meer ziet...
  #5  
Oud 27-06-17, 18:45
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Ok. Thx voor de toelichting en hulp. Weer iets bijgeleerd. Die mails zijn idd ouder dan een week. Blijkbaar is deze instelling niet van toepassing op map alle inkomende (welke ik altijd gebruik) want daarin zie ik toch heel wat mails die ouder dan 1 week zijn hoor. Maar dus als je ook oudere mails altijd wil blijven zien met de mail app moet je de instelling op geen limiet instellen veronderstel ik dan. Ik zoek wel uit welke instelling mij het beste uitkomt.

Mvg, Vic
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
E-mail: bericht onzichtbaar, wél zoekbaar... Manso iPhone algemeen 2 02-12-16 12:31
mail: kan geen mails openen cadsite iPhone Apps 4 28-02-14 18:05
Mail synchroniseert te veel e-mails. joep109 Desktop-applicaties 2 05-11-13 20:16
Exchange mail zorg plots voor gigantisch data traffic + Battery drown Mr_Trouble iPhone algemeen 1 26-04-11 21:26
submap Racoon crows Archief 3 09-11-09 13:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:04.