//

Epub uit ibooks niet zichtbaar op pc itunes

Epub uit ibooks niet zichtbaar op pc itunes discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een groot aantal epub boeken in ibooks staan, gedownload van bookchoice. Nu wil ik deze bewaren op de pc. Ik heb daar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-08-17, 17:31
fmrama fmrama is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2015
Berichten: 32
Standaard Epub uit ibooks niet zichtbaar op pc itunes

Hallo,
Ik heb een groot aantal epub boeken in ibooks staan, gedownload van bookchoice. Nu wil ik deze bewaren op de pc. Ik heb daar itunes staan. Ik zie niet alle boeken in itunes. Ik dact deze dan vanaf de ipad te mailen. Maar dit lukt me ook niet. Ik krijg het book niet in de bijlage.
Vraag: waarom zie ik niet alle epubs in itunes en wat gaat er bij het mailen mis.
Alle tips welkom.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-11-17, 14:50
pantahduc pantahduc is offline
• iOS 13.3
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fmrama Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb een groot aantal epub boeken in ibooks staan, gedownload van bookchoice. Nu wil ik deze bewaren op de pc. Ik heb daar itunes staan. Ik zie niet alle boeken in itunes. Ik dact deze dan vanaf de ipad te mailen. Maar dit lukt me ook niet. Ik krijg het book niet in de bijlage.
Vraag: waarom zie ik niet alle epubs in itunes en wat gaat er bij het mailen mis.
Alle tips welkom.
Ik heb dit dus ook ongeveer zo. Op mijn iPhone staan boeken in iBooks, maar op mijn iPad staan ook boeken waarvan er een aantal niet in mijn iPhone staan. Als ik dan mijn iPhone op iTunes aansluit zie ik bij mijn iPhone nog minder boeken staan dan er wel opstaan. Heb gesynchoniseerd, maar het klopt gewoon niet. Ik zou ook weleens willen weten hoe ik op al mijn apparaten hetzelfde aantal boeken krijg. Dus op mijn iPhone, iPad en in iTunes (windows laptop).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
IBooks uit icloud niet zichtbaar? fmrama iCloud 0 30-10-16 11:58
Epub op Ipad wordt automatisch omgezet in ZIP en kan niet in Ibooks Hans2013 iPad algemeen 9 11-02-13 15:36
iBooks en ePub Sanne3 iPad Apps 5 12-01-13 20:49
IBooks icon niet zichtbaar op homescreen Jawi1965 iPad algemeen 0 26-06-11 22:49
Foto: *.cbr naar *.epub converteren (iBooks) keymaker Muziek, foto & video 4 14-07-10 22:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:12.